• Dag allerliefste Quizletgebruikertjes.
    Nog twee weken voordat de Belgische kandidaat voor Junior Eurosong, Oliver, vertrekt naar Cyprus. 16 november, om precies te zijn.
    Nadat zijn single, Shut Up, de ultratop 50 is ingestormd, is ook de Engelse versie van het liedje opgenomen. Het liedje was oorspronkelijk al Engels, maar voor Junior Eurosong had hij het speciaal vertaald naar Nederlands.
    Ikzelf ben zeer tevreden over de Engelse versie. In deze versie hoor je zijn échte stem pas.


    De single is gratis te downloaden op;
    http://www.olivereurosong.be/

    Spijtig dat hij een arrogantje aan het worden is.

    Amélie Nuite


    Sing the song of the stars for me.

    waaw!!
    oliver(H)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Hij is best wel arrogant aan het worden.. een vriend van mij zit bij hem op het school. en Oliver draait bijna iedren meisje binnen.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Hij is best wel arrogant aan het worden.. een vriend van mij zit bij hem op het school. en Oliver draait bijna iedren meisje binnen.

    Niet dus. ><
    Hij zit in mijn klas. Gaat sinds Eurosong niet zo vaak meer met zijn 'normale vrienden' om, maar met het populairste kliekje van mijn jaar. In de klas denkt hij dat hij alles kan / mag maken. Maar ieder meisje binnendraaien doet hij nog niet. Wees daar maar zeker van. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Aaah okee .. Jhaa die kerel [ die vriend van mij ] zei da.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)
    Niet dus. ><
    Hij zit in mijn klas. Gaat sinds Eurosong niet zo vaak meer met zijn 'normale vrienden' om, maar met het populairste kliekje van mijn jaar. In de klas denkt hij dat hij alles kan / mag maken. Maar ieder meisje binnendraaien doet hij nog niet. Wees daar maar zeker van. ;D
    Ik wou net zeggen.. zo is hij niet. EN ja ik kan dat weten xD.. Maar... Ammepam verkoop hem gewoon een schop onder zijn reet. Dat hij zich maar gedraagd!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ik wou net zeggen.. zo is hij niet. EN ja ik kan dat weten xD.. Maar... Ammepam verkoop hem gewoon een schop onder zijn reet. Dat hij zich maar gedraagd!

    x.

    Trust me, dat heb ik al lang een keertje gedaan. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Ik vind die Engelse versie eigelijk ook wel goedd ja :)


    007

    (...)
    Niet dus. ><
    Hij zit in mijn klas. Gaat sinds Eurosong niet zo vaak meer met zijn 'normale vrienden' om, maar met het populairste kliekje van mijn jaar. In de klas denkt hij dat hij alles kan / mag maken. Maar ieder meisje binnendraaien doet hij nog niet. Wees daar maar zeker van. ;D


    JA... is normaal hy is nu beroemd en krijgt het hoog in zyn bol ;x


    A. ikmisje.