• Zoals degene die deze story lezen vast al gemerkt hebben is het uit Tussen Tom en zijn vriendinnetje Camilla en aangezien ik geen idee heb voor een nieuw vriendinnetje dus laat ik dat aan jullie over :D en owja als extraatje tom is nog 18
    Heb je intressen voor de rol als
    Toms vriendin
    vul dan dit in

    Naam: (volledig voor+achternaam)
    Leeftijd:
    Karakter:
    Interesses:
    uiterlijk:
    Extra:
    Manier van ontmoeten:


    Ik kies niet de eerste de beste maar degene met de leukste en origineelste manier van ontmoeten ;)


    Er is gekozen en het is BillHumanoid Bedankt voor het invullen en sorry voor degene als ik je terleurgesteld heb, volgende keer beter =)

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 21:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)

    Ik weet het niet :P met de reacties die ik nu gehad heb vind ik die van Hiphopqueen, fantastque en billhumanoid het leukste dus de keuze is erg moeilijk en ik weet niet wat voor reacties ik nog krijg


    Naja slaap er nog maar een nachtje over dan lukt het vast wel.

    Ik ga want anders kom ik me bedje niet in vanavond. x'D (doeg)

    slaap lekker


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BillHumanoid schreef:
    (...)

    Naja slaap er nog maar een nachtje over dan lukt het vast wel.

    Idd, gewoon een nachtje over slapen. Wat ik altijd doe is degene die ik het beste vindt opschrijven op een blaadje, en dan punten van één tot tien geven op elk ding dat ze moesten invullen. Dus bv:
    Piet - Foto:10 Karakter:4 Naam:8 etc etc.
    Snap je? En dat helpt wel denk ik ^^


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    BillHumanoid schreef:
    Ik ga want anders kom ik me bedje niet in vanavond. x'D (doeg)

    Nighty Night 8D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    Idd, gewoon een nachtje over slapen. Wat ik altijd doe is degene die ik het beste vindt opschrijven op een blaadje, en dan punten van één tot tien geven op elk ding dat ze moesten invullen. Dus bv:
    Piet - Foto:10 Karakter:4 Naam:8 etc etc.
    Snap je? En dat helpt wel denk ik ^^


    Jjaa ik snap het :P maar ik vind van beide jullie manier van ontmoeten erg origineel en leuk
    maar van die van fantasque vind ik die foto "klik2" echt heel mooi en de manier van ontmoeten is erg geinig
    en die van BillHumanoid vind ik de manier van ontmoeten heel erg leuk en die van hiphop queen is weer heel erg origineel dus het is heel erg lastig xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)

    Jjaa ik snap het :P maar ik vind van beide jullie manier van ontmoeten erg origineel en leuk
    maar van die van fantasque vind ik die foto "klik2" echt heel mooi en de manier van ontmoeten is erg geinig
    en die van BillHumanoid vind ik de manier van ontmoeten heel erg leuk en die van hiphop queen is weer heel erg origineel dus het is heel erg lastig xD

    HAHA ik vind die manier van ontmoeten van BillHumanoid echt GE-NI-AAL 8D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    HAHA ik vind die manier van ontmoeten van BillHumanoid echt GE-NI-AAL 8D


    Daarom!! het is zoo lastig xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)

    Daarom!! het is zoo lastig xD

    HAHA ja dat heb ik ook altijd. En dan heb je een hele goede gevonden, en dan denk je van... Tja, nu vind ik het weer zo lullig om die anderen teleur te stellen xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    HAHA ja dat heb ik ook altijd. En dan heb je een hele goede gevonden, en dan denk je van... Tja, nu vind ik het weer zo lullig om die anderen teleur te stellen xD

    ook maar ik weet ht ook nog niet ik twijfel echt! want jou karakter en alles die je gedaan heb is ook erg leuk, hoe kwam je btw aan die foto dies echt mooi


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)
    ook maar ik weet ht ook nog niet ik twijfel echt! want jou karakter en alles die je gedaan heb is ook erg leuk, hoe kwam je btw aan die foto dies echt mooi

    Haha, ik zit op DeviantArt, en soms heb ik personages nodig voor mijn eigen verhalen, of voor andere dingen. En dan zoek je bijvoorbeeld gewoon op NY ofzo. En dan krijg je echt prachtige foto's. Gewoon een willekeurig engels woord intypen en dan photography, people & portraits en dan self-portraits. Omdat je dan de meeste foto's krijgt van die persoon en dan heb je meer keus. En zo ben ik ook aan haar gekomen 8D Ze is een van mijn favoriete personages


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    Haha, ik zit op DeviantArt, en soms heb ik personages nodig voor mijn eigen verhalen, of voor andere dingen. En dan zoek je bijvoorbeeld gewoon op NY ofzo. En dan krijg je echt prachtige foto's. Gewoon een willekeurig engels woord intypen en dan photography, people & portraits en dan self-portraits. Omdat je dan de meeste foto's krijgt van die persoon en dan heb je meer keus. En zo ben ik ook aan haar gekomen 8D Ze is een van mijn favoriete personages

    ze is heel erg mooi ja idd, maarjaah ik zit echt te twijfelen, ik zit op het moment te kiezen tussen de jouwes en die van BillHumanoid en het is heel lastig. vooral als er meer reacties komen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)
    ze is heel erg mooi ja idd, maarjaah ik zit echt te twijfelen, ik zit op het moment te kiezen tussen de jouwes en die van BillHumanoid en het is heel lastig. vooral als er meer reacties komen xD

    Haha ja, of dan heb je eindelijk een keuze gemaakt, krijg je opeens een nieuwe reactie van iemand die ook wel geschikt is :'D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    Haha ja, of dan heb je eindelijk een keuze gemaakt, krijg je opeens een nieuwe reactie van iemand die ook wel geschikt is :'D

    ah help dat word dan echt een ramp hahaha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)
    ah help dat word dan echt een ramp hahaha

    Ja xD Dat heb ik dan meestal. Over rollen gesproken moet ik maar eens verder gaan met mijn topic :'D Staat nu al een uur open :'D -luiheid


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.