• Hebben jullie littekens? Zoja, hoe en waar.
    Op mijn hoofd: Toen ik klein was tegen de deur aangerent.
    Op mijn knie: We waren naar Irland geweest in Duitsland en daar is zo'n waterbaan waar je over moest rennen en dan glijden weetjewel. En niemand durfde op het einde verder te glijden. Ik deed dat wel maar daar bleek een soort schuurpapier te liggen... tsja, het brandde 8D
    Op mijn arm: Iemand heeft mij gekratst.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hoofd, gezicht, borstkast, arm, hand, duim, knie, been, grote teen, kleine teen.


    en wss binnenkort ook op mn middelvinger omdat ik mij gister heb gesneden aan een mesje tijdens het werk' xd


    Stop holding me under and let me breathe.

    De binnenkant van mijn arm,
    door een vriendin XD
    Ze krabte me perongeluk
    en nu zit 'r een litteken .. $:


    wth.

    Ja, op mijn zij, boven mijn heup. Het is te vergelijken met zwangerschapsstriemen, maar in mijn geval is het omdat ik plots heel veel afviel.
    Als iemand weet hoe ik er eventueel af kan komen, please reply of stuur een pb want ik erger me er mateloos aan, net als aan meer dingen op het moment.
    Laat niemand dit persoonlijk opvatten.


    No growth of the heart is ever a waste

    op mijn rug: komt door operatie aan scoliose
    op mijn rechtervoet: komt door operatie omdat ik was gevallen en ze moesten een schroef in mn enkel doen


    cakes taking over the world

    Op mn wang; Ik ben als kleinkind op de tafelpunt gevallen , en toen zat er een gat in mijn wang.. je ziet er eigenlijk niks meer van, alleen een klein deukje.
    Op mn been; Het nagelak potje viel, en alles zat onder het glas en nagelak.. me moeder wou het schoonmaken, dus pakte de scherven in een doekje en maakte de vlekken schoon. Er zat ook allemaal nagelak op mijn been dus ging mijn moeder perongeluk, met dat zelfde doekje(waar dus glasscherven in zaten) over mn been, en toen zat er een snee in.
    In mn hand; gekrabt,gebeten,geknepen,verbrand.

    &zo heb er nog veel meer..

    op mijn knie; over prikkeldraad gevallenx'D
    op mijn buik; geen idee hoe ik daar aan kwam
    op mijn arm; gekrabt door kat
    en nog meer kleine littekentjes veroorzaakt door mijn lieve katje(a')

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 20:44 ]


    Music on, word off

    Zaitsev schreef:
    Ja, op mijn zij, boven mijn heup. Het is te vergelijken met zwangerschapsstriemen, maar in mijn geval is het omdat ik plots heel veel afviel.
    Als iemand weet hoe ik er eventueel af kan komen, please reply of stuur een pb want ik erger me er mateloos aan, net als aan meer dingen op het moment.
    Laat niemand dit persoonlijk opvatten.

    Laat het dan ook even aan mij weten, ik vind ze godsgruwelijk lelijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Duim: Er in gesneden met een zakmes.
    Knie: Ik heb serieus geen idee ;D
    Linkerscheenbeen: Operatie
    Voetzool: In een grote glasscherf getrapt :x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Degene waar ik het van weet:
    - Op mijn been: een barbecue die erop was gevallen.
    - Op mijn arm: strijkijzer.


    Tanya is de beste.

    Zaitsev schreef:
    Ja, op mijn zij, boven mijn heup. Het is te vergelijken met zwangerschapsstriemen, maar in mijn geval is het omdat ik plots heel veel afviel.
    Als iemand weet hoe ik er eventueel af kan komen, please reply of stuur een pb want ik erger me er mateloos aan, net als aan meer dingen op het moment.
    Laat niemand dit persoonlijk opvatten.

    Je kan er zo'n zalfje op smeren uit de apotheek, maar hélemaal weggaan zullen ze niet.


    Tanya is de beste.

    Irrland is vet :Y)

    Op mijn kin: van een operatie toen ik klein was.
    Op mijn arm: lang leve mijn hond en haar scherpe nagels.
    Op mijn knie: gevallen op een stuk glas.
    En voor de rest heb ik nog wel wat littekens, maar ik heb werkelijk géén idee hoe ik eraan kom o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Op mijn hoofd, tegen de bus aangevallen -_-
    Op mijn bovenarm, mijn lieftallige zusje heeft me gekrabt.
    Op mijn armen, benen, schouders, jwt.


    You move me ......... Kurt

    Onder mijn lip naast mijn lippiercing; tand door mn lip xD
    Op mn been; ik reed met een scooter tegen een scherpe punt van een paaltje >.<
    mijn hele handen zitten ook vol xD


    I solemny swear i am up to no good

    Op mijn pols, die ik openhaalde aan een rots in Turkije toen mijn ouders een beekje bedachten te beklimmen.
    En op mijn arm van een gourmetstelsel.
    En nog 2 grote op mijn andere arm, omdat ik ooit voor de grap met mensen in een heg ging springen, en ik had korte mouwen aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op mijn schouder is toen ik nog 5 jaar was een stuk wild vlees weggesneden. Op mijn arm littekens van waterwratjes. Op mijn handen vele littekens van het weglaseren van mijn wratten. Op mijn knie verschillende door vallen toen ik klein was en hechtingen.


    Think before you act.