• Ja, want ik wil eens orgineel doen en een story over MakeBelieve beginnen. Maar volgens mij weten hun van quizlet aangezien Pim en Björn mij op twitter volgen en ik daar we eens linkjes neer drop van Quizlet. Dus ik durf niet, want straks lezen ze het en dan ga ik me echt dood schamen! :x

    Dus wat zouden jullie doen? Doen of niet?


    -

    Weetje, wat moeten Tom en Bill Kaulitz wel niet denken dat sommige mensen Twincest-verhaaltjes over hun schrijft?

    Gewoon doen, dus.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Weetje, wat moeten Tom en Bill Kaulitz wel niet denken dat sommige mensen Twincest-verhaaltjes over hun schrijft?

    Gewoon doen, dus.
    +
    Dat is anders hé
    T&B kunnen dat niet lezen, zij kunnen geen Nederlands. Maar MakeBelieve is een Nederlandse band (:

    Eloquently schreef:
    (...)+
    Dat is anders hé
    T&B kunnen dat niet lezen, zij kunnen geen Nederlands. Maar MakeBelieve is een Nederlandse band (:

    Inderdaad! Dat is het probleem dus x]


    -

    Gewoon doen, volgens mij vinden ze dat wel leuk. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    gewoon doen...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Eloquently schreef:
    (...)+
    Dat is anders hé
    T&B kunnen dat niet lezen, zij kunnen geen Nederlands. Maar MakeBelieve is een Nederlandse band (:


    Net als Duitse Fanfics valt het te vergelijken met Nederlandse Fanfics. Tom en Bill kunnen de Duitse nog steeds lezen. :3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Net als Duitse Fanfics valt het te vergelijken met Nederlandse Fanfics. Tom en Bill kunnen de Duitse nog steeds lezen. :3

    Maar T&B kennen die schrijfsters/vers niet persoonlijk en MB mij wel. Haha, najha ik ben er toch aan begonnen, deel 1 staat online.


    -

    UNCOMMON schreef:
    Doen, boeiend. Of je moet echt héél onzeker zijn, maar het is geen schande als je fanfictie schrijft :3
    boeiend! gewoon doen wat kan het jou nou schelen dat vinden ze mischien wel leuk???? gewoon doen(Y)