• Ja, want ik wil eens orgineel doen en een story over MakeBelieve beginnen. Maar volgens mij weten hun van quizlet aangezien Pim en Björn mij op twitter volgen en ik daar we eens linkjes neer drop van Quizlet. Dus ik durf niet, want straks lezen ze het en dan ga ik me echt dood schamen! :x

    Dus wat zouden jullie doen? Doen of niet?


    -

    Lagoon schreef:
    Je kan hem gewoon ook op inactiveren zetten en wel gewoon het verhaal schrijven? Alleen dan kan niemand het lezen ö

    Dan kan je het net zo goed op word maken, en dan niet op Quizlet zetten XD

    Of je maakt een nieuw account aan en schrijft het verhaal daarop. Als ze het verhaal dan vinden, weten ze niet wie het verhaal heeft geschreven n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Daarom vind ik ook dat ze er ook voor moeten zorgen dat je verhalen niet gelezen kunnen worden door mensen die niet op Quizlet zetten. Dat je dan kan aanvinken of je dat wilt of niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Thingies schreef:
    Of je maakt een nieuw account aan en schrijft het verhaal daarop. Als ze het verhaal dan vinden, weten ze niet wie het verhaal heeft geschreven n_n

    Anouk,dat is pas slim! _O_

    Maak een nieuw profiel aan en doe alsof jij het niet bent. :9~

    -Ik ga ze zo zien, met Destine & OSL.-

    Ik denk dat je je druk maakt om niets, lekker schrijven zou ik zeggen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    VersaEmerge schreef:
    Maak een nieuw profiel aan en doe alsof jij het niet bent. :9~


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Thingies schreef:
    Of je maakt een nieuw account aan en schrijft het verhaal daarop. Als ze het verhaal dan vinden, weten ze niet wie het verhaal heeft geschreven n_n

    You're smart! :'D

    Thankjoe naamgenoot <3


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    You're smart! :'D

    Thankjoe naamgenoot <3

    You're welcome (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Er is een story over Destine, dus waarom niet? So what als ze het lezen. Maar je moet het alleen doen als je het zelf wil (:

    Thingies schreef:
    Of je maakt een nieuw account aan en schrijft het verhaal daarop. Als ze het verhaal dan vinden, weten ze niet wie het verhaal heeft geschreven n_n


    Haha, daar dacht ik net ook aan


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Thingies schreef:
    Of je maakt een nieuw account aan en schrijft het verhaal daarop. Als ze het verhaal dan vinden, weten ze niet wie het verhaal heeft geschreven n_n

    Haha,geniaal,ik zou er niet opkomen!

    Van welk land zijn ze?

    Maar als je, je profiel instelt op dat alleen Q-leden op je pro mogen komen is er toch geen probleem, denk ik? :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je daar bang voor bent doe je het toch niet?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Ja, daarom dus! O.O

    Dan zou ik het niet doen :X


    I solemny swear i am up to no good