• Mijn computer is was een tijdje geleden gecrashed (hij doet het nu nog steeds niet, maar ik zit nu op m'n zus dr laptop) en ik had dus niks te doen - behalve leren, maarja...
    En toen besloot ik het Pokémon spel te spelen op de Gameboy Color en ik ben weer verslaafd :9~ en ik ben nog nooit zover gekomen _O_

    Maarja, hadden jullie een Gameboy of een Gameboy Color en wat was jullie lievelings spelletje? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    JAAAAAAA. 8DDD
    Ik heb een gele en elk jaar opnieuw, meestal in de grote vakantie speel ik opnieuw Pokémon. 8DD Ik denk trouwens dat ik 'm weer ga spelen als ik naar Praag ga, want ik moet iets doen op de bus. :'D Ik denk dat mijn Ash trouwens Alex heet en mijn Pikachu Jack. Van de laatste keer dat ik speelde. Haha, obsessive. ;x
    I love pokémon. 8D
    Lol, waar zit je? (nerd)

    Ik heb dat ding ook ooit gehad, een roze :3

    En pokémon blijft gewoon het leukste spelletje, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De laatste tijd heb ik ook weer zin om Pokémon te spelen, ik weet alleen niet hoe het komt. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik had een of ander Harry Potter spelletje XD
    Het is me trouwens nooit gelukt 't uit te spelen, maarja XD

    xx


    wth.

    ik heb nog 2 gameboy color dingeskes ier ligge ^^
    ben m'n 3de aant zoeke xD


    Imperfection Is Beautiful

    Gameboy Color,hell yeah 8D
    en Pokémon is echt leuk om te spelen _O_ ik moet ook maar eens verder doen + wij hebben zo'n spel van Barbie en dat is verslavend :')

    ahhah, ik had altijd een nintendo 64 en nu heb ik een manier gevonden om de spellen op mn pc te doen. zo super leuk. :x
    maar ik heb dat pokémon ooit weleens gespeeld. had ik toen geleend van een vriendje van me, hahah xd


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jaaah! :9~
    Ik had een lichtgroene, maar nu is hij wel kwijt, net als mijn lievelingsspelletje; Super Mario Bros..
    En pokémon, ik snapte daar niets van, en nu nog niet ;x

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 12:54 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    VersaEmerge schreef:
    JAAAAAAA. 8DDD
    Ik heb een gele en elk jaar opnieuw, meestal in de grote vakantie speel ik opnieuw Pokémon. 8DD Ik denk trouwens dat ik 'm weer ga spelen als ik naar Praag ga, want ik moet iets doen op de bus. :'D Ik denk dat mijn Ash trouwens Alex heet en mijn Pikachu Jack. Van de laatste keer dat ik speelde. Haha, obsessive. ;x
    I love pokémon. 8D
    Lol, waar zit je? (nerd)


    hahahah omg, ik heb de rode trouwens en ik hoef nog maar twee badges volgens mij en ik zit nu in zo'n stad die door Team Rocket is bezet.
    Oh, en mijn personage heet Jack en mijn rivaal Dick _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb trouwens allemaal hele coole pokémons, ik heb een Charizard, Butterfree, Pikachu, Dratini, Jigglypuff en een Nidorino :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    Ik heb trouwens allemaal hele coole pokémons, ik heb een Charizard, Butterfree, Pikachu, Dratini, Jigglypuff en een Nidorino :3

    Jigglypuff :9~
    maar ik denk dat ik een ander versie heb, want bij mij kan je geen pokémons vangen ,__,

    Chrysalis schreef:
    (...)

    hahahah omg, ik heb de rode trouwens en ik hoef nog maar twee badges volgens mij en ik zit nu in zo'n stad die door Team Rocket is bezet.
    Oh, en mijn personage heet Jack en mijn rivaal Dick _O_

    De rode heb ik eigenlijk ook. (nerd) Die gele heb ik gekregen van een vriendin omdat ik die pikachu zo leuk vondd. Awwh, ik heb al veel verder gezeten, ik heb al eens heel die wedstrijd op het einde gewonnen. (cat)
    Ik heb ook coole pokémons, vraag me niet welke, ik heb coole (nerd) Ik heb een Raichu, fuckyeah.
    Foock, nu wil ik ook pokémon spelen. ._.

    Jaaah! En pokémon was idd leuk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eloquently schreef:
    (...)
    Jigglypuff :9~
    maar ik denk dat ik een ander versie heb, want bij mij kan je geen pokémons vangen ,__,


    Wut, raar ;~;

    Ik heb trouwens een roze Gameboy Color heheh :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    (...)

    Wut, raar ;~;

    Ik heb trouwens een roze Gameboy Color heheh :9~

    hebben? :9~
    ik heb een appeblauwzeegroen, lol ;3