• Mijn computer is was een tijdje geleden gecrashed (hij doet het nu nog steeds niet, maar ik zit nu op m'n zus dr laptop) en ik had dus niks te doen - behalve leren, maarja...
    En toen besloot ik het Pokémon spel te spelen op de Gameboy Color en ik ben weer verslaafd :9~ en ik ben nog nooit zover gekomen _O_

    Maarja, hadden jullie een Gameboy of een Gameboy Color en wat was jullie lievelings spelletje? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Een paars doorschijnende en ik heb ook pokémon spelletjes! <3.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ooh, ik heb ook nog pokémon dingesbal. fock hoe heet dat nu ;x

    VersaEmerge schreef:
    Ooh, ik heb ook nog pokémon dingesbal. fock hoe heet dat nu ;x


    Pokémon Pinball?
    Die heb ik ook :'DDD


    There are several things that I have been doing wrong.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    De rode heb ik eigenlijk ook. (nerd) Die gele heb ik gekregen van een vriendin omdat ik die pikachu zo leuk vondd. Awwh, ik heb al veel verder gezeten, ik heb al eens heel die wedstrijd op het einde gewonnen. (cat)
    Ik heb ook coole pokémons, vraag me niet welke, ik heb coole (nerd) Ik heb een Raichu, fuckyeah.
    Foock, nu wil ik ook pokémon spelen. ._.


    hahah, ik heb nog nooit al m'n badges gehaald 8D
    En ik wil ook een Raichu, maar m'n Pikachu wil maar niet veranderen >:(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    (...)

    hahah, ik heb nog nooit al m'n badges gehaald 8D
    En ik wil ook een Raichu, maar m'n Pikachu wil maar niet veranderen >:(

    Je moet een thunder stone kopen in die grote markt bij dumdum, Erica denk ik? ;D 8D Maar zorg wel dat je pikachu leuke aanvallen heeft, want als hij veranderd is, wil hij niks meer spontaan bijleren ;_; En pinball, jaa ;D

    Mijn lievelings spelletje vroeger was Pokemon ;D.
    En stiekem al speel ik het niet meer het blijft mijn lievelingsspel.
    Soms verlang ik weer naar de tijd dat je dagen achter elkaar pokemon speelde =]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Je moet een thunder stone kopen in die grote markt bij dumdum, Erica denk ik? ;D 8D Maar zorg wel dat je pikachu leuke aanvallen heeft, want als hij veranderd is, wil hij niks meer spontaan bijleren ;_; En pinball, jaa ;D


    oh okay, ik weet waar je bedoelt dan :3 maar kan Pikachu niet uit zich zelf evolueren dan? ;_;

    Ik heb ook een Eevee btw, maar die is bij Bill 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    (...)

    oh okay, ik weet waar je bedoelt dan :3 maar kan Pikachu niet uit zich zelf evolueren dan? ;_;

    Ik heb ook een Eevee btw, maar die is bij Bill 8D

    Nope. (nerd) Lame hé. FOCK IK WIL SPELEN ._.
    Lol, Bill. Ik zag even Tokio Bill voor me. :'D

    Ik had er ook een XD En ik speelde altijd Mario en Teenage Mutant Ninja Turtles erop :Y)


    Caution first, always.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Nope. (nerd) Lame hé. FOCK IK WIL SPELEN ._.
    Lol, Bill. Ik zag even Tokio Bill voor me. :'D


    Inderdaad o: en ahhah, waarom ga je het niet spelen? :3
    en lol, daar moet ik ook steeds aan denken ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    (...)

    Inderdaad o: en ahhah, waarom ga je het niet spelen? :3
    en lol, daar moet ik ook steeds aan denken ;_;

    Omdat ik bij mijn oma ben en mijn gameboy thuis ligt - waarschijnlijk zonder batterijtjes.
    Haha, nu moet ik denken aan zo'n plaatje dat ik zag van pokémon en er stond zoiets van your penis has grown a lot. Iemand had gewoon zijn pokémon penis genoemd. : D

    ik had een groene.. niet dat ik het een mooi kleur vond, maar ik had hem van mn mama gekregen.
    en ik had een speeltje pokémon erbij gekregen. de blauwe versie.. en ik vond dat toch zo'n leuk spel.. Ik nam ook altijd mijn zus haar tetrisspel want dat speelde ik ook graag... Maar pokémon was echt leuk.. Ah man nu ik dat zo type wil ik het ook weer spelen ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    ik had een groene.. niet dat ik het een mooi kleur vond, maar ik had hem van mn mama gekregen.
    en ik had een speeltje pokémon erbij gekregen. de blauwe versie.. en ik vond dat toch zo'n leuk spel.. Ik nam ook altijd mijn zus haar tetrisspel want dat speelde ik ook graag... Maar pokémon was echt leuk.. Ah man nu ik dat zo type wil ik het ook weer spelen ><

    Mihi, laten we als we terug thuis zijn in de zon zitten met onze gameboys. Help me herinneren dat ik een paar batterijen meeschart. ;D

    eh...
    ik weet de naam niet meer (zip)

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Mihi, laten we als we terug thuis zijn in de zon zitten met onze gameboys. Help me herinneren dat ik een paar batterijen meeschart. ;D
    Ja dat doen we.. en we nemen hem mee op GWP voor op de bus.. Want ik zal toch niet kunnen slapen... En dan zal mijn duim vast weer verschrikkelijk veel zeer doen x'D
    en ik baalde dat ik nooit die laatste ventjes kon verslaan omdat ik de verkeerde pokémon koos in het begin ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?