• Ik moet aanstaande Woensdag met de schoolphogyloog gaan praten. Wegens de problemen die thuis zijn en vooral die ik met mezelf heb.En nu denk ik de gehele tijd ''Doe ik hier wel goed aan....''? En ik stort weer helemaal in de laatste tijd. Ik had ook eerder ale ent opic gemaakt. Maar ik kan het nopg steeds niet vertellen aan iemand....


    behind very angel is a demon

    Gewoon doen. Het kan je enkel helpen. En helpt het niet? Dan heb je tenminste geprobeert.


    Tanya is de beste.

    Waarschijnlijk zal het je goed doen, ze hebben immers zwijgplicht en ze zijn er juist om je te helpen.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Waarschijnlijk zal het je goed doen, ze hebben immers zwijgplicht en ze zijn er juist om je te helpen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sowieso gaan. Ik denk dat het wel zal helpen, maar dan moet je er zelf ook wel inzet voor tonen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    gewoon doen!
    je weet niet of het niet goed was, als je er niet bent geweest. ;3
    succes in ieder geval! ;3

    Thanx iedereen. Hier heb ik steun aan. Ik voel me namelijk de laatste tijd echt zo vreselijk.


    behind very angel is a demon

    Poseidon schreef:
    Waarschijnlijk zal het je goed doen, ze hebben immers zwijgplicht en ze zijn er juist om je te helpen.


    cakes taking over the world

    AttackAndKil schreef:
    Thanx iedereen. Hier heb ik steun aan. Ik voel me namelijk de laatste tijd echt zo vreselijk.

    als je praten wil, mag je gerust bij mij komen. Ik zal luisteren naar je verhaal, en je hart luchten is goed en fijn ;3
    en ik weet zeker dat er hier meer mensen zijn, die precies hetzelfde denken ;3

    Dat moet je doen, wie weet helpt het wel (:


    Happiness hit her like a train on a track

    je moet het doen

    ik heb er ook een ze helpt me altijd heel veel


    Never regret something that made you Smile

    Pliena schreef:
    Gewoon doen. Het kan je enkel helpen. En helpt het niet? Dan heb je tenminste geprobeert.


    we are radio hysteria

    ik denk dat het je wel goed zal doen, over je problemen praten is beter dan alles opkroppen;)


    Never forget the things that make you smile

    Pliena schreef:
    Gewoon doen. Het kan je enkel helpen. En helpt het niet? Dan heb je tenminste geprobeert.


    None but ourselves can free our minds.