• wooow, dat kwam niet op RTL, dat er uit Urusgan (of hoe je dat schrijft) 2 soldaten dood zijn en 1 zwaargewond is maar stabiel. Dat is best kut!


    live the life you love

    Ja, ik zag net ook de extra nieuwsuitzending. Weer die bermbommen..


    Life is hard and then we die

    Ik hoord het ver voor die uitzending van één van mijn beste vrienden die nu op Kreta zit en net een missie in Afghanistan heeft gehad. Ik vind het kei-erg, ook omdat een vriend van mijn broer binnenkort naar Afghanistan moet. :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Oké, het is dan wel fucking erg voor hun familie en vrienden ofzo, maar mij boeit het vrij weinig.
    Ik heb al genoeg aan mijn eigen problemen, zou ik dan die van anderen nog eens moeten aanhoren. Don't think so.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    aah ja ik was een film aan het kijken maar ik wist niet echt wat er nou aan de hand wel dat en millitairen overleden waren ofzo.
    Ik had er gisteren mijn debat over en het er waren er al 21 dood dus nu al 23 best kut eigenlijk maar toch vind ik dat ze moeten blijven

    mijn mening ook al is het natuurlijk vet erg


    Het komt wel goed schatje <3

    ik vind het erg voor de families en vrienden enzo, maar verder doet het me niet zo veel :X

    Mijn neef die was ook naar urusgan, maar die is gelukig al weer terug in NL.

    Maaar ik vind het wel zielig voor die familie idd.


    live the life you love