• Volgens mij word ik serieus gestalkt. Iedere ochtend zie ik dezelfde man lopen en dan grijnst hij ongelooflijk eng. Ik kan op twee manieren naar school fietsen. Eerst fietste ik via het winkelcentrum, omdat een vriendin daar op mij wachtte. Nu is zij verhuisd en woont ze dichterbij school, daarom fiets ik nu via het industrieterrein, want dat is minder om.
    Toen ik via het winkelcentrum fietste kwam ik hem daar tegen, nu fiets ik via het industrieterrein kom ik hem ook tegen! Deze 'wisseling' van route is al een tijdje geleden gebeurt.
    Nu komt het; Vandaag werd ik door een auto achtervolgd. Sinds de stad was dit al, -dat ligt een paar kilometer achter het industrieterrein- en die auto reed zó langzaam, andere auto's ook echt toeteren en zo, maar hij bleef zo sloom rijden. Serieus, tot bij mij in de straat. Toen ik de oprit was opgefietst reed hij ineens heel snel voorbij. Ik kon nog nét in de auto rijden. And guess what? Het was diezelfde man. o.o

    Ik vind dit best wel eng. Dus, wat denken jullie? En wat vinden jullie dat ik moet doen?._.


    everything, in time

    ah ja is goed :Y)
    ik moet morgen toch voorstelling kijken -dus moet ik weer met de trein- en dan kan ik net even de goede halte uitstappen, you know ^^

    Precies!;3

    Die man weet trouwens zelfs wanneer ik eerste vrij heb! Want ik heb op vrijdag eerste vrij. Toen was hij er ook, en vandaag had ik dat niet -pw inhalen- en toen was hij er alsnog!;o


    everything, in time

    Zeggen aan je ouders en als hij niet stopt zou ik naar de politie gaan.


    Never run out of reasons to smile...

    Desolate schreef:
    Precies!;3

    Die man weet trouwens zelfs wanneer ik eerste vrij heb! Want ik heb op vrijdag eerste vrij. Toen was hij er ook, en vandaag had ik dat niet -pw inhalen- en toen was hij er alsnog!;o

    iiiieeeee 0.0
    je maakt mij ook een beetje bang ;3

    Raar, proberen het nummerbord te herkennen?


    your eyes are like stars in the night.

    Desolate schreef:
    (...)
    Kan niet, ik heb geen bewijs en die man heeft nog niets illegaals gedaan.

    @Renée.
    Dooh, wie niet? Jij bent gewoon, uhja, perfect!=3

    Ja stiekem wel ja! Ik ben de perfectie zelve! -not-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lagoon schreef:
    Wat een creep D: Logisch dat je bang bent.
    Ik denk niet echt dat je wat kunt doen ö


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Als je zeker weet dat die man jou overal achtervolgt, zou ik het tegen je moeder en/of vader vertellen en daarna zo snel mogelijk de politie inschakelen voordat er nare dingen gebeuren!


    we are radio hysteria

    Je kan een keer ''Hoi!'' tegen hem zeggen terwijl je langsfietst? En anders idd naar de politie gaan. (:
    Maar hij heeft nog niet echt iets gedaan.
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Klinkt als de inleiding van zo'n horrorfilm xD
    Maar het is serieus eng.
    Idd, als je hem nog eens ziet nummerbord noteren.
    En alle dingen die je van hem ziet/weet goed onthouden of desnoods opschrijven zodat je hele goede info hebt als je hem ooit gaat aangeven :D


    Wees jezelf & wees gelukkig (: