• Volgens mij word ik serieus gestalkt. Iedere ochtend zie ik dezelfde man lopen en dan grijnst hij ongelooflijk eng. Ik kan op twee manieren naar school fietsen. Eerst fietste ik via het winkelcentrum, omdat een vriendin daar op mij wachtte. Nu is zij verhuisd en woont ze dichterbij school, daarom fiets ik nu via het industrieterrein, want dat is minder om.
    Toen ik via het winkelcentrum fietste kwam ik hem daar tegen, nu fiets ik via het industrieterrein kom ik hem ook tegen! Deze 'wisseling' van route is al een tijdje geleden gebeurt.
    Nu komt het; Vandaag werd ik door een auto achtervolgd. Sinds de stad was dit al, -dat ligt een paar kilometer achter het industrieterrein- en die auto reed zó langzaam, andere auto's ook echt toeteren en zo, maar hij bleef zo sloom rijden. Serieus, tot bij mij in de straat. Toen ik de oprit was opgefietst reed hij ineens heel snel voorbij. Ik kon nog nét in de auto rijden. And guess what? Het was diezelfde man. o.o

    Ik vind dit best wel eng. Dus, wat denken jullie? En wat vinden jullie dat ik moet doen?._.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Precies!
    En dat zou gewoon een nachtmerrie zijn!(krul)

    Ja dat snap ik! Ik zou ook gek worden als ik mij niet meer kon bereiken. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bel de politie. ô.0


    None but ourselves can free our minds.

    Eh, jakkie. Dat is echt super eng. Zeg het tegen je ouders, echt waar. Bah.


    Tanya is de beste.

    mocht het nu zover komen dat hij je te pakken krijgt, schop hem in z'n ballen en dan zoveel mogelijk herrie schoppen. Gillen, schreeuwen, trappen, slaan, dan raakt hij in paniek en trek je de aandacht van andere mensen.


    express yourself

    Imperfect schreef:
    Bel de politie. ô.0

    Kan niet, ik heb geen bewijs en die man heeft nog niets illegaals gedaan.

    @Renée.
    Dooh, wie niet? Jij bent gewoon, uhja, perfect!=3


    everything, in time

    AlphaWolf schreef:
    mocht het nu zover komen dat hij je te pakken krijgt, schop hem in z'n ballen en dan zoveel mogelijk herrie schoppen. Gillen, schreeuwen, trappen, slaan, dan raakt hij in paniek en trek je de aandacht van andere mensen.

    Naah, toen je dat zei zag ik het voor me. Ik word echt bang!


    everything, in time

    Hazardous schreef:
    Ieewl scary o.O
    Nummerbord opschrijven lijkt me idd een goed idee


    Pop ate my heart.

    Je moet echt naar dat nummerbord kijken !
    En veel suc6 (:

    xx


    wth.

    Buuh engerd ;x maar ik weet niet echt wat je daaraan kan doen behalve nummerplaat opschrijven zoals hierboven gezegd werd.


    Happiness hit her like a train on a track

    Icebear schreef:
    Buuh engerd ;x maar ik weet niet echt wat je daaraan kan doen behalve nummerplaat opschrijven zoals hierboven gezegd werd.

    Ghehe, oke.
    Maar ik denk dat ik alsnog niet echt iets tegen hem kan beginnen?


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Kan niet, ik heb geen bewijs en die man heeft nog niets illegaals gedaan.



    Dat is niet helemaal waar. Mijn zus en een vriendin van haar werden eens achtervolgd door de man, toen belden ze de politie en werd die man opgepakt. Wat bleek? Het was een pedo waar ze naar op zoek waren ;x


    -

    Spreek hem aan. Dat werkt serieus ontmoedigend, volgens onderzoeken naar zedendaders.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Tangly

    Naaaaah, jullie maken mij alleen maar banger!

    @Zaitsev;
    Zedendaders? o.o
    Enen, dan heeft hij toch alleen maar meer kans om me te 'pakken'?x;


    everything, in time

    ah nee, mijn mede-brabander wordt gestalkt ;3
    weetje hoe eng dat is? 0.0
    ik kom je wel beschermen ;3

    Whipple schreef:
    ah nee, mijn mede-brabander wordt gestalkt ;3
    weetje hoe eng dat is? 0.0
    ik kom je wel beschermen ;3

    Ja, eigenlijk weet ik dat wel.x)
    Kom maar, jij hoeft niet zo lang te reizen!=3


    everything, in time