• Het is weer net zoals vroeger. Het geloof is gewoon weer terug gebracht naar een kleinschalig aantal en de mythische wezens kunnen zichzelf gewoon weer vertonen onder de mensheid. Vanaf nu hebben de mythische wezens ook een grote hoofdstad waar ik, de laatste feniks, de leider ben. Samen met mijn vriendin Ariana, de laatste waternimf, hebben we een kind op komst. Wat kan er nu nog fout gaan?

    Hmmm wat dacht je van dit? Dingen die van belang zijn voor je, zijn al die tijd verzwegen en komen nu ineens noodgedwongen aan het licht. Een onverklaarbare wijze voor het instorten voor het magische rijk. Duistere mythische wezens die langzaam naar de macht grijpen en een voorspelling die het lot van je eigen leven bepaald.



    I will love my family
    I will protect them
    I will fight against the darkness


    Love, Protect and Fight
    Dit is een vervolgdeel op een ander deel, ik begin met een character bios zodat je gewoon kunt invallen, mocht je geen zin hebben om de anders story helemaal te lezen.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik heb een Abo genomen. Hopelijk begin je nog dit jaar !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    hoofdstuk 1


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.