• Sinds enkele dagen heb ik bij de Body shop foundation gekocht. Daar had een van de verkoopsters dezelfde op mijn gezicht gebruikt dus ik weet dat het de goede tint is.

    Maar ik heb het thuis nu een paar keer geprobeert maar ik blijf plekken hebben en het lijkt ongelijk te zijn. ;o

    En ja, ik doe er altijd dagcréme onder, en gebruikt een speciale kwast voor foundation.

    Help? ;x


    We'll never be as young as we are tonight

    ik zou het niet weten ~ ik gebruik dat niet
    ;3
    sorry

    Je moet gewoon in je handen ermee wrijven en dan van binnen naar buiten smeren ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik gebruik dat niet. Ik heb zo'n stick.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Je moet gewoon in je handen ermee wrijven en dan van binnen naar buiten smeren ;d


    Smiling but close to tears.

    Ik doe het gewoon met mijn vingers, zonder dagcreme of kwastje, en dat gaat prima. En ik heb ook niet echt een volgorde hoe ik het erop smeer ofzo. En bij mij ziet het er natuurlijk uit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doe foundation op alle plekken: op beide wangen, je voorhoofd, je kin en je neus, in dezelfde hoeveelheden. Op je voorhoofd mag wat meer zijn want dat is een groter oppervlak. Smeer dan met een sponsje rustig uit op je hele gezicht. Niet dat alles op je wangen en voorhoofd zit en haast niks op je neus en kin.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gebruik je vingers of een soort sponsje. Het beste is ook dat je met de loop van de spieren mee gaat. Of anders gezicht van binnen naar buiten toe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Psychic schreef:
    Doe foundation op alle plekken: op beide wangen, je voorhoofd, je kin en je neus, in dezelfde hoeveelheden. Op je voorhoofd mag wat meer zijn want dat is een groter oppervlak. Smeer dan met een sponsje rustig uit op je hele gezicht. Niet dat alles op je wangen en voorhoofd zit en haast niks op je neus en kin.


    Daardoor krijg je juist plekken als je het eerst gaat verdelen. Je moet gewoon wat op je hand nemen en dan wat op je vingers/sponje en dan van binnen naar buiten uitvegen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De beste manier om foundation aan te brengen is met je vingers. Dat zowieso. En ik vraag me af wat je precies bedoelt met 'ongelijk' zijn, maar als je bedoelt dat de kleuren ongelijk zijn dan moet je opzoek gaan naar een nieuwe foundation. Ik raad je Rimmel of Maybelline of L'Oreal aan. Ikzelf heb nu Rimmel, die is goed :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny