• Ja, toen ik vanmorgen wakker werd was ik aan het huilen. Hoezo te hard in de droom opgegaan?
    Wel, ik had dus gedroomd dat mijn mama zei dat ze nog maar 24 dagen te leven had en toen begon ik in mijn droom te huilen en werd ik ook huilend wakker.
    Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt.
    Iemand die dat ook al eens heeft gehad?

    Ik ook,
    Toen had ik gedroomd dat mijn moeder ging roken en niet wilde stoppen..
    Toen moest ik echt vreselijk janken,
    want ik háát roken..

    xx


    wth.

    Ik heb dat nog niet gehad, maar het lijkt me vreselijk. Gelukkig was het maar een droom.


    Tanya is de beste.

    Ja ik ook ><'
    Iemand waar ik helaas om geef, zei dat ie morgen ging verhuizen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat heb ik ook wel eens, echt vreselijk ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb dat zo vaak.
    ik heb altijd zo'n droom dat echt gebeurt is in mijn verleden en dan word ik jankend wakker!

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 21:10 ]


    I hope you die :3

    nee, ik heb nog nooit gehad dat ik huilends wakker werd... lijkt me echt kloten! maar vb van het weekend droomde ik dat we thuis overvallen werden en toen werd ik wakker gemaakt door een alarm (batterij van de rookmelder was leeg --') en ik dacht echt heilig dat er een inbreker was. en een dag later droomde ik dat ik zo'n lp ging afspelen en een van de eerste dingen waar we het die dag over hadden was lp's *zonder dat ik er iets over had gezegt*
    dat soort dingen heb ik wel vaak xd


    She said: I gotta find out for myself

    Scrubs schreef:
    Ik had een keer een bloedneus in m'n slaap.
    En ik droomde dat ik werd vermoord en dat er overal bloed was. Toen ik wakker werd voelde ik het bloed en schrok ik me doooooood.

    omg, dat is vet eng x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja dat heb ik ook al eens gehad, heel raar :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik was twaalf ofzo en ik had gedroomt dat mijn crush aan het kussen was met een ander, ik werd met tranen wakker. :/

    -achteraf voelde ik mij zo dom-


    We'll never be as young as we are tonight

    Rosario schreef:
    Ik heb dat ook wel al eens gehad. Dat is vreselijk om zo wakker te worden..


    we are radio hysteria

    Eigenlijk nog nooit gehad. : o


    we were young but we were blind.

    Dat heb ik nog nooit gehad, & wil het ook niet meemaken.
    Maar wat ik wel veel heb is; Ik droom dat iemand (die ik graag heb) verdrietig is, dan voel ik me een hele dag kut ;o da's irritant xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    AvrilTomxMii schreef:
    nee, ik heb nog nooit gehad dat ik huilends wakker werd... lijkt me echt kloten! maar vb van het weekend droomde ik dat we thuis overvallen werden en toen werd ik wakker gemaakt door een alarm (batterij van de rookmelder was leeg --') en ik dacht echt heilig dat er een inbreker was. en een dag later droomde ik dat ik zo'n lp ging afspelen en een van de eerste dingen waar we het die dag over hadden was lp's *zonder dat ik er iets over had gezegt*
    dat soort dingen heb ik wel vaak xd

    Ha, dat moet gewoon eng zijn om dan opeens zo'n alarm af te horen gaan ;3

    Ik droomde een keer dat mijn papa nog te leven had tot zijn verjaardag, na Parijs-Dakar uitgereden te hebben ... (dat is dus al bijna een jaar geleden)
    Terwijl dat eigenlijk niet kan want zijn verjaardag was voor Parijs-Dakar! xd
    Maar toch!...
    Ik heb één keer gehuild na een nachtmerrie. Dat was toen ik droomde dat de wereld verging ... Ondertussen al weer een paar maandjes geleden... 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nog nooit gehad, maar wel veel van die dromen dat je in je droom heel dringend moet plassen en dat je dan wakker wordt omdat je naar de wc moet :Y)


    Never run out of reasons to smile...