• Ik heb besloten, dat ik voor andere mensen ook wel voorkanten wil maken..
    Dus als je wilt dat ik een voorkant voor je story maak moet je me even laten weten
    -waar de story over gaat.

    (als ik ermee klaar ben zet ik ze in mijn fotoboek.)

    Hier heb je twee voorbeelden,
    één van mijn eigen story, en één voorbeeld.
    (als je ze niet kan zien kijk dan even in mijn fotoboek)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=159515
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=159515

    ik maak ze zelf liever:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wauw ;o
    Ik vind de jouwe echt heel mooi, maar op dit moment heb ik geen nodig omdat ik er zelf gemaakt heb.
    Maar als je je echt verveelt, mag je wel een maken voor mijn story 'When she cries'


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou het wel leuk vinden als je dat voor mij wilt doen ^^. Die van jou zijn zeer mooi!

    Soulmates with a lost soul - Jacob Black:
    Lucia heeft op veertienjarige leeftijd al veel meegemaakt. Aangezien ze dit jaar vijftien jaar wordt, wilt ze een nieuwe start. Op zich is het gemakkelijk, aangezien ze naar het gezellige La Push verhuisd met haar moeder. Ze zal voor de eerste keer naar de middelbare school gaan, nieuwe vrienden maken en misschien is het wel tijd voor haar eerste ervaringen in de liefde... Maar wat als ze plots, door iemand van wie ze het totaal niet verwachtte, wordt wakker geschud uit haar prachtige droom?
    Ik heb hier al eentje voor gemaakt, dus niet boos zijn als ik die houd (': .


    Only a schooting star falls down - Lautner:
    Océane is de nieuwste acteerbelofte: hoewel ze over een paar maanden nog maar 15 wordt, maakt ze al kans op een Oscar en heeft ze inmiddels geschittert naast 'de grote sterren' zoals Tom Cruise en Nicole Kidman. Dan krijgt ze de rol van haar leven aangeboden: ze mag het jongere zusje van niemand minder dan Taylor Lautner spelen. Nu, de twee blijken het goed met elkaar de vinden. Na de opnames trekken ze vaak met elkaar op en ze blijken veel gemeen te hebben. Tot die nacht dat alles verkeerd afliep: in een donken bui zijn er dingen gebeurt die niet moesten gebeuren.

    Thank you very, very much.

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 16:51 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Oh, dat zou handig zijn ;3 de mijne zien er meestal niet uit haha :')
    maar ik heb er 3
    1 ~ 2 ~ 3
    over wat het gaat staat erbij (:

    dank je dank je dank je ^^

    Voorkant Harley, Only a shooting star falls down;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=159561

    Oké, ik ben benieuwd :)
    mijn verhaal heet Dancing The Dream.
    een kort stukje:
    Dancing The Dream, a Michael Jackson Story

    deze story begint op een regenachtige middag, begin oktober. het gaat over Rose, een lief & creatief meisje van 21. ze woont in Amerika, Los Angeles. in een klein huisje samen met haar beste vriendin Emma. soms is het huis te klein voor hun discussies,maar dat komt niet al te vaak voor. ze is nederlandse, maar is voor haar werk verhuisd naar Amerika. zij en Emma werken allebei in de filmindustrie. het klinkt misschien gewoon, en bijna alles is supergewoon aan haar, op een ding na... Haar beste vriend...

    maar is het echt wel slim om een relatie te beginnen met een superster? kun je de roddelpers en aasgieren overwinnen met liefde? Rose staat aan het begin van een rollercoaster, die haar leven wel eens overkan gaan nemen.


    ik weet echt niet of je er iets meekunt;)

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 11:33 ]

    Wauw, jij kan echt hele mooie covers maken! _O_


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    als je het wilt doen voor me^^

    van me story

    ancafe love story http://www.quizlet.nl/stories/17443/making-friends-an-cafe-story/


    Gaat over 2 meisje als ze naar een an cafe concert gaan want het is hun laaste concert voorlopig.Maar als de meiden naar huis willen raken ze in de problemen en de jongens schioeten hun tehulp.


    Never regret something that made you Smile