Omdat ik de vorige na mijn bericht op slot ging hier een nieuwe.
Tarja - The Eyes Of A Child.
-
9 april 2010 - 14:1912 april 2010 - 14:41
VersaEmerge schreef:
(...)
Eigenlijk is het gek, want ik zag dat liedje op tv in de rock 100 op jim en ik dacht aan Alex en dan een paar dagen later kwam ik dat filmpje tegen.
Wonderwall + Jasey Rae - All Time Low
Ik heb niet naar de rock 100 kunnen kijken :') Oh, dat is best gaaf dat je aan Alex denk en enkele dagen erna Alex dat ziet zingen.
The Kill w Pitty New Version - 30 Seconds To Mars
wtf, dat is de eerste keer dat ik er een vrouw mee hoor in zingen en ze zingt dan nog Spaans of zo? lololol, dat klinkt niet ,__?12 april 2010 - 14:43The Maine - Ho Ho Hopefully
12 april 2010 - 14:55VersaEmerge schreef:
Always Attract - You Me At Six12 april 2010 - 15:03The Friday Night Boys - Girl, You Blow My Mind (acoustic)
12 april 2010 - 15:08Forever The Sickest Kids - Catastrophe
ik own dit topic
hell yesh12 april 2010 - 15:0812 april 2010 - 15:11Eloquently schreef:
Forever The Sickest Kids - Catastrophe
ik own dit topic
hell yesh
C-c-c-combo breaker
ot: Grizzly Bear - Two WeeksThere are several things that I have been doing wrong.
12 april 2010 - 15:13Chrysalis schreef:
(...)
C-c-c-combo breaker
ot: Grizzly Bear - Two Weeks
Eh, whut? :')
Het is lang geleden dat wij nog gepraat hebben, dat dacht ik net even 8D
Simple Plan - Your Love Is A Lie (live)
yes it is :( !12 april 2010 - 15:1912 april 2010 - 15:19Eloquently schreef:
(...)
Eh, whut? :')
Het is lang geleden dat wij nog gepraat hebben, dat dacht ik net even 8D
Simple Plan - Your Love Is A Lie (live)
yes it is :( !
lol, omdat het eerst allemaal berichtjes van jou waren, en toen ineens eentje van iemand anders, daarom combo breaker :')
En inderdaad, maar ik heb geen eigen computer meer - gecrashed - en ik moet veel voor school doen ;~;
ot; Two Door Cinema Club - I Can TalkThere are several things that I have been doing wrong.
12 april 2010 - 15:21VersaEmerge schreef:
@Anneliesje
Supergaaf.
The Mess I Made - Parachute.
kills
@Marloes
Oh, zo dus :') Ah, dat is best bagger dan. Maar had jij niet een soort van examens dezer dagen/vorige weken of zo?
Jamie All Over - Mayday Parade12 april 2010 - 15:2212 april 2010 - 15:24Eloquently schreef:
(...)
kills
@Marloes
Oh, zo dus :') Ah, dat is best bagger dan. Maar had jij niet een soort van examens dezer dagen/vorige weken of zo?
Jamie All Over - Mayday Parade
Yesh, in twee weken vier examentoetsen en drie mondelingen :') en ik heb vanavond ~kunst expositie~ waarop ik al m'n 'kunstwerken' van afgelopen jaar moet laten zien omg :')
en dan over 5 weken centraal examens :(
Portugal. The Man - People SayThere are several things that I have been doing wrong.
12 april 2010 - 15:25Chrysalis schreef:
(...)
Yesh, in twee weken vier examentoetsen en drie mondelingen :') en ik heb vanavond ~kunst expositie~ waarop ik al m'n 'kunstwerken' van afgelopen jaar moet laten zien omg :')
en dan over 5 weken centraal examens :(
Portugal. The Man - People Say
Kunstwerken? Hah :') Oh, dat is kutal heb ik de mijne ook weer in juni ,__,
Forever The Sickest Kids - She's A Lady12 april 2010 - 15:26