• Ikzoek een storie, die al meer dan 15 hoofdstukken heeft; iets romantisch; het moet niet met echt bekende personen te zijn maar 'tis ook niet erg als het wel is; kortom alles mag (Behalve Justin Bieber ;o )

    Iemand een goed voorstel ?


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    ik heb genoeg storie's met boven de 15 hoofdstukken.. uhmm mischien kun je er tussen kijken btw ; het meeste is van th.
    maar er zijn ook een paar met justin bieber. $


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb hilf mir fliegen (TH) en binnenkort Noah Jane (herschreven)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger.

    Berlijn 1945: een stad geteisterd door bommen, vuur, tanks en soldaten. De Amerikanen rukken op vanuit de westkant, het Rode Leger vanuit de oostkant. Naarmate het oostfront zich steeds meer naar het westen verschuift dringt een schokkend besef tot de Duitse burgers door: Het Rode Leger brengt niet alleen bevrijding van het nazisme, maar ook een spoor van bruut geweld tegen onschuldige Duitse burgers met zich mee. Op een ongehoord wrede manier wordt de bevolking duidelijk dat de Sovjetsoldaten niets meer zijn dan genadeloze plunderaars, brandstichters en verkrachters.

    De 16-jarige Marissa Muller ontsnapt verscholen in een kast aan het drama bij Nemmersdorf, waar ze voor haar eigen ogen ziet hoe ziekenhuispatienten vermoord worden door de Sovjets en dwaalt door de bossen van Oost-Pruisen richting Berlijn, een riskante tocht van vele kilometers. Ze trotseert de winter en komt op alle mogelijke manieren aan eten. Blijf hoe dan ook uit de buurt van Russen, is haar devies. Na een tijd te hebben rondgezworven stuit ze onverwacht toch op een groep Sovjets die op weg zijn naar Berlijn. Na een tijd van grote wantrouw en vrees wordt ze toch vrienden met de soldaat Vassili, die haar beschermt tegen zijn wraakzuchtige kameraden. Ze wordt meegetrokken in een werveling van avontuur en gevaar en leert in tijden van nood zowel vriend als vijand kennen..

    Deze uitleg klinkt nu misschien erg oorlogszuchtig en weinig romantisch maar als je het leest zul je het wel snappen :]
    De mensen die het daadwerkelijk gelezen hebben waren erg tevreden :']

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 15:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankjee ^^
    Ikga ze allemaal eens bekijken !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ikga zeker kijken ! x


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Verplaatst naar stories promoten.


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Verplaatst naar stories promoten.


    Okay ; sorry 'kwist niet wara ie moest ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Mijn laatste woorden, Bill Kaulitz.

    Heeft 111 hoofdstukken en loopt nog steeds (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik heb ook nog wel een paar stories, maar ik weet niet of je dat leuk vind.
    in ieder geval, kijk maar even. ;)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    thnx ^^


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Haha,
    je mag de mijne ook wel lezen hoor (:
    Gaat over Taylor L :3

    xx


    wth.

    Je mag de mijne lezen, hij gaat over Draco ^^
    'Even heaven is hell without you'


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb 3 stories (deel 2 en drie zijn dus de vervolgen)
    Ze gaan over vampiers, niet over de Cullens, dus als je interesse hebt...

    Boek 1: Vrouwe van de Roos
    Eens, in een ver verleden, was er een Vrouwe. Ze was van adel, rijk en geliefd.
    Maar iets aan de Vrouwe maakte dat mensen haar liever ontliepen. Niemand kon vertellen wat het was, niemand durfde te vertellen wat het was. Maar toch hing er een vreemde sfeer om haar heen, alsof ze mensen afstootte...

    Boek 2: Heer der Duisternis (Vervolg op Boek Een)
    Eens, lang geleden, in het Oude Egypte, werd een jonge farao ter wereld gebracht.
    Zijn naam luidde Ammon, hij zou de huidige farao vervangen als hij achttien werd...

    Boek 3: Tanden en Liefde (nog niet compleet) (Vervolg op Boek Twee en Een)
    “Wakker worden, Amarantha.”
    De duistere stem sneed door de stilte van de nacht, en liet Amarantha haar ogen openen.
    In de verte sloeg een kerkklok twaalf maal...

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 13:24 ]


    Life is an art, not a science.

    Keep Holding on met Twilight figuren. Hij staat wel bij mij op het account.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.