• Ik weet, dat alsj een jongen ziet huilen dat hij direkt een mietje is of homo, of zwak, maar eigenlijk is dit niet zo. Wij zijn ook maar mensen, en soms kunnen we het ook niet ondrdrukken. 5minuten geleden had ik ontzettend zin om tranen te laten, dus deed ik dat ook.

    dus wat vinden jullie van jongens die af en toe huilen ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 1:50 ]


    The only thing that's worse than one is none.

    ik vind dat jongens en meisjes evenveel recht hebben om te huilen.
    iedereen die vind dat jongens niet mogen huilen discrimineerd
    Ik probeer altijd iemand te helpen die het moeilijk heeft of die nu huilt of niet of het nu een jongen is of niet.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik vindt jongens die huilen heel schattig en ze laten dan ook meteen hun gevoelige kant zien en daar val ik meestal op -meestal? altijd!-
    xx


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ook jongens hebben gevoelens en problemen, dus waarom zouden zij niet mogen huilen? Ik snap niet dat mensen dat abnormaal kunnen vinden. Jongens zijn toch evenveel mens? Ik vind het lief als men vriend toont hoe hij zich voelt, want dan weet ik wat er scheelt. En als hij huilt, dan moet er al wat goed mis zijn. Kan ik tenminste helpen. Ik heb liever een gevoelige jongen dan een stoere macho.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jongens die huilen hebben ten minste gevoelens, want de meeste doen stoer over het feit dat ze nooit huilen, terwijl ze dat waarschijnlijk wel doen :']
    even opnieuw; ik vind dat ze dan ten minste hun gevoelens uiten, want ik háát jongens die stoer doen over dat ze niet huilen ><


    Destroy what destroys you.

    Harley schreef:
    (...)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als ik mijn vriend zie huilen of mijn vader krijg ik zelf ook moeite om me droog te houden. Wanneer een man huilt, écht huilt vind ik dat heel moeilijk.

    En ik vind het niet meer dan normaal als een man ook zo nu en dan zijn gevoelens zo uit, zolang hij maar niet om de kleinste dingen gaat huilen. Want een man hoort in mijn ogen wel zijn gevoelens een beetje te beheersen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heel normaal. Jongens horen te huilen. Het zijn toch zeker mensen? Het lijkt wel zo'n discriminatie van vroeger. dat meisjes niks mochten. Flauwekul wat mij betreft huil je maar bij een van de andere Qtjes uit. Het is normaal en daarom mag je huilen!

    Equinox schreef:
    Jongens die huilen vind ik lief.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik had zo iemand in myn klas en die had 2 jaar lang niet gehuilt...als hij viel en bloedde lachte hij ermee..n dan opeens sprogn iemand op hem en viel hy op zyn kin en zyn gezicht was bedekt mt zand elke meisje vn myn klas naar hem toelopn en helpe...ze vonden et zo sgattig en zielig...dus ik vidn jongens die huilen egt sgattig!!^^
    jongens die 'NOOIT' huilen zyn juist watjes -.-

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 15:31 ]

    ik vind dat schattig, dat betekend dat ze gevoelig zijn.
    als ze dan ook nog een lief en romantische zijn heb ik mijn prins op het witte paard gevonden(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind het wel normaal, eigenlijk. Ik heb twee oudere broers die ik ook al vaker heb zien huilen. Waarom zouden meiden wel mogen huilen en jongens niet?


    I may not always be perfect, but I'll always try.