• Ik weet, dat alsj een jongen ziet huilen dat hij direkt een mietje is of homo, of zwak, maar eigenlijk is dit niet zo. Wij zijn ook maar mensen, en soms kunnen we het ook niet ondrdrukken. 5minuten geleden had ik ontzettend zin om tranen te laten, dus deed ik dat ook.

    dus wat vinden jullie van jongens die af en toe huilen ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 1:50 ]


    The only thing that's worse than one is none.

    xDeathBreath schreef:
    Jongens die huilen hebben een hart ;dd

    Idd.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maggot schreef:
    Ik vind het normaal dat jongens huilen, die laten tenminste emoties zien. Jongens die nooit huilen proberen zich groot te houden, en dan veranderd hun houding, dan gaan ze heel stom staan. Dan maar huilen hoor ^^

    Mee eens (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Waarom zouden meisjes wel mogen huilen en jongens niet? Ik vind het normaal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heroic schreef:
    Jongens die huilen vind ik lief.


    Some people make the world special just by being in it

    PUKKELx DING schreef:
    Als jongens huilen dan is het wel serious trouble..

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 10:58 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Heroic schreef:
    Jongens die huilen vind ik lief.


    None but ourselves can free our minds.

    ik denk dat als jongens huilen , dat het dan zeker geen kleinigheid is , dat er dan echt iets aan de hand is. en dan meisjes over het algemeen al voor kleinigheidjes huilen (: ik vind jongens die huilen zeker geen mietjes.!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jonges zijn ook mensen en kunnen dus problemen hebben. Ik zou niet weten wat er raar is aan jongens die huilen, maar ik denk niet dat het veelal meisjes zijn die daar iets van maken. Maar meer de jongens zelf of andere jongens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn vriendje zegt;
    Jongen zijn pas echt kerels als ze durven te huilen !


    _O_

    Mijn boy is gewoon geniaal :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Waarom zouden jongens niet mogen huilen en meisjes wel? ik vind het gewoon goed iedereen moet wel eens huilen


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    ofcourse doet het je meer dan bij huilende meisjes. Jongens laten namelijk minder snel hun gevoelens zien, en als ze dan huilen bij een meisje komt dat denk ik over alsof hij bij haar zijn gevoelens wel kan laten zien.

    Colorful schreef:
    Achja, ik behandel ze hetzelfde als meisjes die huilen. Meisjes hoeven niet specialer te zijn als ze huilen ofzo (= Maar ik voel me wel altijd ongemakkelijk als iemand huilt gheheh


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het schattig...en cool! Jongens die huilen durven hun gevoelens te laten zien en dat heb ik veel liever dan van die stoere, harde bonken...:S

    Colorful schreef:
    Achja, ik behandel ze hetzelfde als meisjes die huilen. Meisjes hoeven niet specialer te zijn als ze huilen ofzo (= Maar ik voel me wel altijd ongemakkelijk als iemand huilt gheheh

    Als jongens huilen vind ik dat echt sneu, ze gaan altijd stoer doen en dan huilen ze ineens, hoe zwak.


    I'm a little bit lost without you <3