• Ik weet, dat alsj een jongen ziet huilen dat hij direkt een mietje is of homo, of zwak, maar eigenlijk is dit niet zo. Wij zijn ook maar mensen, en soms kunnen we het ook niet ondrdrukken. 5minuten geleden had ik ontzettend zin om tranen te laten, dus deed ik dat ook.

    dus wat vinden jullie van jongens die af en toe huilen ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 1:50 ]


    The only thing that's worse than one is none.

    Danyeel schreef:
    Als jongens huilen vind ik dat echt sneu, ze gaan altijd stoer doen en dan huilen ze ineens, hoe zwak.

    Dat is toch niet zwak ? Ik hou mijn tranen ook meestal op in bijzijn van andere mensen en de meeste jongens doen dat nu eenmaal door 'stoer' te doen.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn vriend huilt amper, maar als hij huilt vind ik hem absoluut geen mietje of een homo of wat dan ook. Ik vind het normaal, natuurlijk ook zielig want ik kan niet tegen huilende mensen. ;x
    Maarja, back to the point; Jongens zijn mensen met gevoelens en ze hebben ook issues.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind jongens die huilen, echt geweldig om zo te zeggen. Ik kan zo boos worden om het idee, dat jongens zich zelf mietjes vinden of wat dan ook, als ze huilen. Ik haat het als ze stoer willen doen of dergelijke. Ik vind het juist lief en cute als een jongen huilt.
    Jongens met echte gevoel <3


    Sometimes it's best not to care.

    Danyeel schreef:
    Als jongens huilen vind ik dat echt sneu, ze gaan altijd stoer doen en dan huilen ze ineens, hoe zwak.

    Ik vind het zwák dat jíj dit durft te zeggen.
    Jij moet nog veel leren over jongens. (nerd)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het schattig, en ik vind het knap dat ze het doen. Want zelfs ik heb soms moeite met het emoties tonen aan anderen/ en mezelf en ik ben een meisje. Ik snap heus wel waarom jongens dat niet doen, en vind het dan ook erg dapper als ze het wel doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het nergens op slaan dat jongens niet mogen huilen.. Het zijn toch ook maar mensen?
    &
    Jongens die huilen zijn super schattig!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik ken er nooit tegen als jongens huilen. Maar het is wel lief maar als ze niet huilen vind ik het ook niet erg. Als je niet huilt bewijst het niet dat je geen hart hebt ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het schattig.
    Maar ik kan er nooit tegen, want ik weet nooit wat ik dan moet zeggen.


    Smiling but close to tears.

    Maggot schreef:
    Ik vind het normaal dat jongens huilen, die laten tenminste emoties zien. Jongens die nooit huilen proberen zich groot te houden, en dan veranderd hun houding, dan gaan ze heel stom staan. Dan maar huilen hoor ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heroic schreef:
    Jongens die huilen vind ik lief.


    Let's do this poo

    ik vind er niks raars aan.
    ik vind het juist goed van ze.

    Scrubs schreef:
    Ik vind het schattig.
    Maar ik kan er nooit tegen, want ik weet nooit wat ik dan moet zeggen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Respect voor boys die huilen (:
    en die emoties tonen,


    wth.

    Ik vind het lief, omdat het laat zien dat ze gevoelig zijn (: Sowieso snap ik het punt niet dat meisjes wel mogen huilen en jongens niet, want dat zou dan niet stoer zijn ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Als jongens huilen dan is het wel serious trouble..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.