• Ze zijn bij mij voor school bezig met de weg. Je kan alleen aan de voorkant van de school weg, dan heb je een parkeerplaats en kan je 4 richtingen op. Maarja. Er word daar nu gewerkt, en de ene keer zijn die wegen dicht, en de andere keer andere.
    Vanochtend was ik al een week niet op school geweest inverbandmet vrije dagen, en ik wist niet hoe het nu zat. Ik nam 1 weg, maar die was dus dicht. Kon ik helemaal om! Kwam wel op tijd, want ik ga altijd veel te vroeg weg :$.
    Nu denk ik dat je geen te laat briefje hoeft te halen als je om moest rijden, maar mijn vader dacht van wel 'dan moeten de leerlingen maar eerder van huis weg'.
    Wat denken jullie?
    En hebben jullie ook wel is iets mee gemaakt waardoor het lastig was om bij school te komen, behalve die sneeuw van deze winter : P ?

    Bij ons zijn ze ook aan de weg voor school aan het werken. Je mag niet langs de 2 poorten meer fietsen. -.-'
    Voor mij is dat helemaal omfietsen omdat van waar ik kom meteen over school terecht kom. Nu heeft school langs achter een zandpadje aangelegd. -omgedoopt als 'het Aldipadje-
    Binnenkort kan je dan ook niet meer langs de stoplichten fietsen, en dan moet ik wel langs het centrum rijden.
    Haat verkeerswerken. Hoop dat het een mooi resultaat wordt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niet door wegwerkzaamheden. Ik heb wel eens gehad dat de ze de sleutels van het fietsenhok kwijt waren. Dus stond iedereen rustig in de file te wachten voor de ingang van het fietsenhok (sommigen zijn ook gewoon weer naar huis gegaan) tot dat stomme mens van de administratie langskwam en zei dat we allemaal te laat waren en dus een uur na konden komen.
    Maar in ieder geval moesten we toen een week lang onze fietsen op 5 minuten lopen van school zetten en maar de bordjes volgen naar waar de tijdelijke fietsenstalling was..

    das kut. :S bij ons waren ze ook heellang bezig met de weg.. alleen wij konden nog wel gewoon overal langs. :S


    Life is a beautiful struggle

    Ik moet sowieso 1 kilometer omfietsen omdat de weg openligt. En bij het spoor zijn ze ook aan het werk, en dan moet je de hele tijd over houten planken, die heel smal zijn -dus je gaat sowieso op je bek- en er staan allemaal hekken enzo. Vét irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij zijn ze zowat overal in het land bezig, bij ons ook al :'D. We kunnen er gelukkig nog wel langs.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja, de weg ALTIJD. Ik woon in Delft en ze leggen hier een nieuwe tunnel aan bij het spoor. en daar reed en liep alles al door elkaar en daar moet ik langs want anders moet ik helemaal door de Lier ofzo fietsen (dat is zo'n anderhalf uur om)
    O ja, en studenten! Als het weer eens oorlog is of is geweest tussen virgiel en het koor lopen er overal halfdronken studenten O,o
    En in de zomer natuurlijk nog japannertjes. Die snappen niet dat je midden op de weg geen foto's moet gaan maken O,o


    Alis volat propriis

    JA. -cry-
    Ze werken nu aan de weg bij de metro en ik moet langs de metro om naar school te gaan, en nu zijn er dus hele dunne paadjes, en daar val ik altijd.
    En ik moet via daar fietsen. -cry-


    Smiling but close to tears.