• Niet dat ik dat ooit gehad heb hoor, maar het is nu wel erg dood. Want ik leer tegenwoordig alleen nog maar. Halleluja! VWO. Echt ik snap niet waarom mensen je zo peinigen met al dat leren, ik bedoel wat heb je er later aan. Als ik in de winkel sta en wil uitrekenen hoeveel me dat broodje en flesje drinken me gaan kosten heb ik heus niet de stelling van pythagoras nodig hoor. o.o En ik hoef ook niet de past simple van het woord read te weten. Het is helemaal onzin om te weten hoe je ademt want dat gebeurd gewoon. 1+4=5 nou dat weet ik ook. En ik weet ook hoe ik mijn naam moet spellen dus opzich weet ik aardig veel al.

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Join the club. Ook VWO hier, wordt er knettergek van. Al dat rothuiswerk en rottoetsen. Kom op, ze moeten toch snappen dat pubers niet hele dagen aan hun huiswerk gaan zitten? ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Join the club. Ook VWO hier, wordt er knettergek van. Al dat rothuiswerk en rottoetsen. Kom op, ze moeten toch snappen dat pubers niet hele dagen aan hun huiswerk gaan zitten? ._.

    Bij mij op school gaan ze ervan uit dat ik mijn weekend op offer om woordjes duits te leren. Nou niet dus, ik wil ook nog wel een sociaal leven buiten school


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    doe je dan athenuem of gymnasium?
    ik gymnasium dat is echt sick. Ik heb mezelf gewoon geleerd om te improviseren en geen huiswerk meer te maken, want ik redde het gewoon niet (saaiheid heerst)


    Alis volat propriis

    Same here. Ja echt hé, ik vind alles van wiskunde onnodig. We hebben toch rekenmachines =.=


    Alis volat propriis.

    Ik kon Gymnasium doen,
    maar vond dat dus echt zoo overbodig..
    Je hebt nergens meer Grieks of Latijn nodig,
    niet voor dokter,
    nergens meer XD
    Dus ben lekker VWO gaan doen (:
    en idd waar slaat al dat , nutteloze, huiswerk op ? -.-
    XD


    wth.

    xLilian schreef:
    Ik kon Gymnasium doen,
    maar vond dat dus echt zoo overbodig..
    Je hebt nergens meer Grieks of Latijn nodig,
    niet voor dokter,
    nergens meer XD
    Dus ben lekker VWO gaan doen (:
    en idd waar slaat al dat , nutteloze, huiswerk op ? -.-
    XD

    ik moest van mijn moeder das pas eens triest :'(


    Alis volat propriis

    Ga dan havo doen? Ik vind VWO eigenlijk ook dikke onzin, maar ik doe het omdat ik later naar de universiteit wil. En tja, daar heb je toch op z'n minst VWO voor nodig.


    Life is hard and then we die

    Precies hetzelfde. Ze verwachten gewoon echt dat ik continu bezig ben met schoolwerk of zo. En met de helft doe ik later toch ook helemaal niks meer? Wat een onzin is het eigenlijk ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Noem me een nerd, maar ik verveel me juist dood op school (Gymnasium xd). Ik heb de echt moeilijke vakken al laten vallen en heb niet zoveel meer te doen.


    I am an idiot, I move.

    Maggot schreef:
    Same here. Ja echt hé, ik vind alles van wiskunde onnodig. We hebben toch rekenmachines =.=
    Inderdaad.


    your eyes are like stars in the night.

    Hush schreef:
    (...)
    Bij mij op school gaan ze ervan uit dat ik mijn weekend op offer om woordjes duits te leren. Nou niet dus, ik wil ook nog wel een sociaal leven buiten school

    Inderdaad. Of 3 moeilijke toetsen, voor 5 vakken huiswerk etc. Net nu het lekker weer begint te worden. Ze kunnen opbokken. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jy bent grappig. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Psychic schreef:
    Join the club. Ook VWO hier, wordt er knettergek van. Al dat rothuiswerk en rottoetsen. Kom op, ze moeten toch snappen dat pubers niet hele dagen aan hun huiswerk gaan zitten? ._.

    Nou ik doe kso nu en ugh het is leuk maar de praktijk valt tegen omdat je continue ermee moet bezig zijn. Je kan zelf nooit zeggen het is goed en ik moet er niets meer aandoen, terwijl al mijn theorievakken echt om het zo te zeggen fantastisch zijn qua punten --'
    Ergens was ik liever op m'n vorige school gebleven, dat was leren en ik was er vanaf. Nu heb ik echt bijna geen moment dat ik niet voor school bezig moet zijn.

    als je iets en de psychologie of politiek of dokter dan is het wel handig. en weten wat de past simpel is van read is wel handig als je in het buitenland bent en je moet engels praten. Ik doe nu vmbo-t en ga daarna Havo doen. het is gewoon prettiger om meer algemene kennis te hebben daar heb je later profijt van.
    Nu zullen jullie denken dat is een nerd.
    fijn, maar ik zit echt niet zo vaak achter me boeken. Ik wou dat ik daar de geduld voor had.
    Mijn vader is na de Havo gaan werken en niks meer gaan studeren.
    Hij heeft er heeel erg spijt van dus heeft hij 2 jaar geleden opleidingen gedaan.
    Nou dan heb ik liever nu alles studeren dan dat ik later spijt heb en naast me werk dat moet doen.


    Whisper words of wisdom, Let It Be