• Een Klootzak!
    Ja de gene die ik heel leuk vind ik eigenlijk gewoon een klootzak.
    Hij wil konstand met me afspreken, zoenen en die shit.
    maar volgens mij heeft hij een vriendin. DAt srond eerst ook op zijn hyves maar sins ik bij hem kom heeft hij het er afgehaalt, en de foto op zijn nagtkasje verwijdert.
    en zaterdagafond in Dormi *Bar, waar allemaal emomensjes komen. en waar ik hem ook heb leren kennen*
    Ik had gsmt of hij ook zou komen en hij was er inderdaat maar met dat meisje. -vriendin- en hij liet zo zijn nieuwe tato aan mij zien, en dat meisje trekt hem meteen bij me weg en al, en hij heeft me de helle afond niet meer aangekeken. behalfen toen dat weif in de club er naast zat en hij dus aleen bij me was heeft die heel even met me staan praten. maar op msn en smsje zegt hij de helletijd ja ik wil je zien ik wil je zoenen blablabla.
    en ik weet dat het dus een klootzak is en al. maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten.
    ik vind hem echt supper leuk terijl ik weet dat hij zijn vriendin dus bedriegt enzo door met mij te zoenen.
    En mijn vriendin zegt ook ja zoek geen contact meer met hem enzo.
    maar daarnet stuurde hij weer een smsje van, ja wat doe je, ik wil je zien, kan je? en ik moest er gewoon ja op zeggen.
    niet dat ik na 5 minuten -onderhand 25- al een smsje terug heb ><
    maar ik weet niet watik moet doen, ik haat hem echt maar vind hem ook echt heel leuk.
    Jongens zijn egt Gay ><

    Sorry ik moest dit even kwijt., [a]
    Wie is er nog meer in love met kanslooze jongens?

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat een player. :X


    Tanya is de beste.

    O M G.. Dat lijkt zo op mijn vorige zomer..
    IK HAAT ZULKE JONGENStegenwoordig.. :$


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ha-ha. Loser. Echt waar hoor. Wat een player!


    *~* Proud Luxury *~*

    Madame schreef:
    Ha-ha. Loser. Echt waar hoor. Wat een player!

    kijk en weet je wat het ergst is. als je dit zo zegt ben ik beledicht.
    Ik weet zelf ook maar al te goed dat het een enorme eikel is. Maar ik denk dat ik het niet wil weten.
    en dat ik hem darom tog heel leuk vind.
    -Is het raar dat ik de neiging krijg hem te vermoorden? [a]-
    nee zo erg is het niet., maar ik voel ergs tog wel heel veel haat naar hem toe zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dit komt me zo bekend voor -heeft het zelf voorgehad- :s
    Ik weet dat het moeilijk is om hem te negeren, maar ik denk dat dat het beste is. Hoe zou jij je voelen moest je vriend je bedriegen? Je weet niet hoe hard dat meisje gekwetst zou zijn, moest ze het te weten komen. Hij verdient zowel jou als zijn vriendin niet. Echt, het beste is dat je ermee kapt.. Hij gebruikt je en na een tijdje laat hij je sowieso vallen.


    -

    Wat een klootzak zeg eeeecht
    Vieze player
    Maar je vind m nog wel leuk heh...
    Nouja onthoud nou maar gewoon: er is nog een hele planeet vol met jongens, waarvan niet iedereen intressant, maar je zal echt wel iemand vinden die te vertrouwen is, en lief is...

    Naja ik heb een tijdje een jongen leuk gevonden die helemaal niet leuk was
    Weetjewel dan logeert ie bij je
    Je ligt gezellig knus naast elkaar
    Vraagt ie of het licht aanmag
    en dan gaat ie liggen gameboyen
    zielig persoon :@
    Heel kinderachtig

    naja het is nu uit (6)

    en ik zie m nog regelmatig en ik scheld hem regelmatig uit (6) xD


    I wish you were here.

    Voel je zeker niet beledigd als iemand hem uitscheld

    het is jou fout niet
    het is zijn schuld


    I wish you were here.

    IK! 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb nog in dezelfde situatie gezeten ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Madame schreef:
    Ha-ha. Loser. Echt waar hoor. Wat een player!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik zou de volgende twee woorden zeggen: Flikker. Op. En dat meen ik ook.
    Geen hand vol jongens, maar een land vol, zeggen ze mij altijd. Ik heb de laatste twee jaar niet echt veel succes, maar das een ander verhaal.


    No growth of the heart is ever a waste