• Mijn ouders zijn 12 april 25 jaar getrouwd. Maar nu heb ik geeeeen idee wat ik moet gaan kopen. Vorig jaar had ik een bos rozen gekocht, dus dat wil ik nu niet weer doen. Het moet iets speciaals zijn. Ik heb nu €72,80, dus dat kan ik uitgeven.
    Iemand ideeen?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Misschien 25 leuke, kleine cadeautjes?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Van die wijnglazen waar je iets in laat graveren? ;$


    -

    Maak een fotoboekje met allerlei foto's van hen, en jouw gezin.
    Bijvoorbeeld met foto's van hun trouwdag, jouw geboorte, leuke uitstapjes...
    Je kan er ook gedichtjes en/of songteksten toevoegen bijvoorbeeld.


    Never run out of reasons to smile...

    Joselyne schreef:
    Misschien 25 leuke, kleine cadeautjes?


    Daar dacht ik ook aan.
    Zo'n mandje met 25 kleine, maar leuke cadeautjes.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 12:46 ]


    Smiling but close to tears.

    Als je een broer(tje)/zus(je) hebt kunnen jullie samen je ouders een Bongo bon geven voor een weekendje weg of zo iets.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien zo'n relaxding in één of ander wellnesscentrum ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elphaba schreef:
    Als je een broer(tje)/zus(je) hebt kunnen jullie samen je ouders een Bongo bon geven voor een weekendje weg of zo iets.

    Mijn broer heeft tomtom enzo gekocht. Dat was 220 euro o.o hahaha. dus dat word hem sowieso niet meer..


    I'd rather go naked than wear fur.

    Genius schreef:
    Van die wijnglazen waar je iets in laat graveren? ;$

    Dat is echt leuk! Ik heb het gelijk opgezocht, en besteld. 2 glazen met: 'Jan & Meia' en daaronder '12-04-1985'. En met een trouwtekentje eronder. En dan koop ik nog gewoon een bos bloemen : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Dat is echt leuk! Ik heb het gelijk opgezocht, en besteld. 2 glazen met: 'Jan & Meia' en daaronder '12-04-1985'. En met een trouwtekentje eronder. En dan koop ik nog gewoon een bos bloemen : )

    Ahw, dat is super origineel!


    Tanya is de beste.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Dat is echt leuk! Ik heb het gelijk opgezocht, en besteld. 2 glazen met: 'Jan & Meia' en daaronder '12-04-1985'. En met een trouwtekentje eronder. En dan koop ik nog gewoon een bos bloemen : )

    Dat klinkt echt superleuk! ;D


    -