• Mensen iets tegen je zeggen terwijl je op afwezig of bezet sta. Net ook, ik was naar de bioscoop geweest 'remember me' en toen ik weer thuis kwam ja hoor

    Persoon; "Ben je er ook?"

    Nou wat denk je zelf! Ik sta toch op afwezig?!
    Gatverdamme, daar kan ik me zo aan ergeren!
    Wie heeft hier ook haat aan?

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 22:02 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Exercitus schreef:
    Vraagje waarom laat je hem aanstaan als je toch weg ben? Of als je niet andwoord?


    Omdat ik niet gek ben, ik ga niet constant offline en dan weer online.
    Dat is ook weer irritant bij andere mensen. & Waarom gewoon op afwezig gaan staan? Dat woord geeft wel dergelijk aan dat je er niet bent. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Als ik moet eten,
    of ik ga schrijven,
    of ik ga gitaar oefenen,
    of weetikveel,
    dan ga ik het daarvoor heust niet allemaal afsluiten, daar heb je die statussen voor.


    Inderdaad.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -steekt hand op!-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Maar je bent er voor zeker 2 uur niet,dan staat dat ding toch voor niks aan,kost alleen maar stroom en electriciteit.
    En je kan dan verwachten dat mensen gaan praten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Maar je bent er voor zeker 2 uur niet,dan staat dat ding toch voor niks aan,kost alleen maar stroom en electriciteit.
    En je kan dan verwachten dat mensen gaan praten.


    Geen zin om om de 2 uur constant mijn pc af en op te starten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Als ik moet eten,
    of ik ga schrijven,
    of ik ga gitaar oefenen,
    of weetikveel,
    dan ga ik het daarvoor heust niet allemaal afsluiten, daar heb je die statussen voor.

    ja maar als je naar de film gaat vind ik het een beetje zinloos om je msn aan te laten.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    (...)
    ja maar als je naar de film gaat vind ik het een beetje zinloos om je msn aan te laten.


    Daar heb je statussen voor, hea. Maar mensen begrijpen het verschil schijnbaar niet tussen afwezig en online.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hazardous schreef:
    (...)
    ja maar als je naar de film gaat vind ik het een beetje zinloos om je msn aan te laten.


    Ja maar dan sluit ik wel af x)
    Maar als ik voor even weg ben of zo ga ik dat echt niet afsluiten.


    TOMADDICT. <3

    Angelus schreef:
    (...)

    Daar heb je statussen voor, hea. Maar mensen begrijpen het verschil schijnbaar niet tussen afwezig en online.

    haha idd ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Ja maar dan sluit ik wel af x)
    Maar als ik voor even weg ben of zo ga ik dat echt niet afsluiten.

    Oke, ja even weg doe ik ook afwezig


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hehe, bij mij zit dat anders. Ik vergeet altijd mijn status op online te zetten als ik ben gaan eten of zo x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dazzled schreef:
    Ik erger me aan mensen die als ze weg zijn dat in hun nickname zetten in de plaats van af te melden. :')


    I love Marshawk

    Poseidon schreef:
    Ze gaan juist tegen me praten als ik op bezet of afwezig sta. Echt irritant.


    None but ourselves can free our minds.