• Ik heb me vandaag echt kapot gelachen serieus niet normaal meer. =3 Vandaag moest ik weer naar school -Ja morgen ook en daarna heb ik verlengd weekend van 4 dagen -. Nou ik kom daar op school aan komen die 'vriendinnen' van mijn vorige topic plots naast me staan. Ik zei niks en ging gewoon verder met mijn gesprek met Hanna*. Toen de bel was gegaan voor het 3de lesuur -we hadden de eerste twee uur vrij - ging ik ook gewoon naar de les enz. Spreekt Nina plots tegen me: "Heey Karin." ik keek haar zo even aan en toen zei ik "Heey," en liep door. Ik had even geen zin in dat gezeik van d'r. Ging ze bij EC naast me zitten en begint opeens een gesprek met me: dus ik reageer gewoon, daar ben ik dus weer mee bevriend. -het zal toch niet meer zoals vroeger worden maar hier heb ik wel vrede mee.- Daarna na het vijfde komt Laura opeens bij me staan. Zei begon ook tegen me te praten en zo. Dus daar ben ik nu ook weer zo goed als bevriend mee. Toen na het zesde uur hadden we 10 minuten pauze waar op eens een van mijn vriendinnen van de basisschool naar me toeliep. "Karin, Karin." dus ik zei zo: "Heey Anita*" ze zei zo tegen mij: "Karin heb jij het met Thomas?" Dus ik lach zo naar haar. "Nee hoezo?" Ze kijkt me zo met grote ogen aan. "Hij zei dat hij het met je heeft." dus ik trok een wenkbrauw op en zei: "Dankje dat je het zei, nu weet ik dat ook weer" En liep toen weer naar mijn vrienden toe, waar ik echt wel in lachen ben uitgebarsten, namelijk ik ken hélemaal geen Thomas en er zit in de stad waar ik naar school zit maar één Karin op school. Ik dus :3

    *Namen zijn wegens privacy veranderd. :Y)

    Hebben jullie ook wel eens zo iets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, lol =']


    Life is hard and then we die

    Haha. Ik heb zoiets nog niet meegemaakt. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, lol =']


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Fortune schreef:
    Haha. Ik heb zoiets nog niet meegemaakt. ;D

    Haha wees maar blij dan :3 Het is wel grappig voor een keertje maar een andere vriendin van me zei dat er een van de tafels op school: R<3Karin in de bank staat gekrast -Thomas is een schuilnaam :3 met Privacy en zo :3-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Whahaha

    Hahaha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben die Thomas, sorry. (krul)
    Haha :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ik ben die Thomas, sorry. (krul)
    Haha :'D

    Haha, oef nu ben ik opgelucht :9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    whaha
    ja ik heb zo iets meegemaakt
    alleen kon ik er niet echt om lachen

    hahahaahaaaa! XD


    "POTATOOOOOE!"

    Rofl. x3


    All this dampness is damp.