• Oke,een paar jaar geleden is het wel.Maar tog ga ik het vertellen.Ik weet niet of jullie die band kennen die in belgië hadden mee gedaan aan eurosong for kids fsiets.Diejje band "xink" me die dikke nekke Oo.Awel jha,voor de mense die hem kenne.Ik heb diejje zanger iets geflikt en ben er nog fier op ook :Y) sorry als iemand die persoonlijk kent.We waren met een paar gaan zwemmen.en die kwam er ook ineens binnen en al die meisjes begonnen er te kressen en te doen en ik werd er echt zot vn; omfg ni diejje dikke nek Oo komt die het zwembad ingesprongen,komt die naast mij gezwommen en begint die me mij te prate!Toen werd ik echt zot ikke die genegeerd!Gaat die daarna aan de rand van het zwembad staan en doe die zo teken van; ik ben HET.[ondertusse ware mijn vriendinne onder de indruk da die tege mij had gepraat].Ik kwam toen voorbij knipoogde die nog is naar mij.Ik werd zo kwad op diejje da ik hem gewoon het zwembad heb ingeduwd (A)

    Aaah geweldig gewoon weg
    Lig hier strijkxDxDxDxDxDxDxDxD


    Live life limitless.

    haha xDxDxDxD
    haha OMG echt geweldig

    haha


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Whahahah xD OMG! Ik ken ze wel! xD

    Whahahah xD OMG! Ik ken ze wel! xD

    nahaha gij kent die nahahaha :')
    kende da liekke vn
    de band gaat nooit stuk blabla ...
    wij ware die kei hard aan het uitlache vorige maand in een frituur,komt ineens hun moeder binne :')

    xD
    en die moeder jullie zeker vaag aankike


    Evil is what I am. Death is what I bring

    hahahahah ja ik ken hen
    goede actie!!(Y)xD


    I need you like a heart needs a beat

    xD
    en die moeder jullie zeker vaag aankike

    Jhoa die keek nog al vies :X oeps.
    Ma we ware me 3 meiskes.Op een feestje van iemand die in het zelfde dorp woonde ook vorige maand.Ma wete..die vriendin waar we ware heeft nog bij diejje drummer in het school gezete.En da mislukt ventje peste mijn vriendin altij,en ik wouw er gaan aankloppe en mijn gedacht gon zegge,ma ik mogt ni ;S

    super actie !

    egt zo fucking vet!

    haat hun :@ najaah, hun kunnen toch niet zingen!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    haha jammer
    zou ik ook willen doen dan


    Evil is what I am. Death is what I bring

    super actie !

    egt zo fucking vet!

    haat hun :@ najaah, hun kunnen toch niet zingen!

    wete ö! ik ben flyerkes van tokio hotel tusse hun auto gaan steke (A) en wete wa die op hun auto hebbe staan ? ö
    xink rocked the world [fsiet -_-']

    (...)
    wete ö! ik ben flyerkes van tokio hotel tusse hun auto gaan steke (A) en wete wa die op hun auto hebbe staan ? ö
    xink rocked the world [fsiet -_-']

    hebbe ze dat echt
    -_-'losers


    Evil is what I am. Death is what I bring

    (...)
    hebbe ze dat echt
    -_-'losers

    Jhoa erg he ö
    en die hebbe ons na da feestje [we adde ne kei grote kater] nog gewekd met die hun teringmuziek -_- en dan nog vrage mense wa ik tege hun heb he ö

    (...)
    Jhoa erg he ö
    en die hebbe ons na da feestje [we adde ne kei grote kater] nog gewekd met die hun teringmuziek -_- en dan nog vrage mense wa ik tege hun heb he ö

    noo echt gemeen
    die mensen weten echt niet wat goed of slecht is ~_~


    Evil is what I am. Death is what I bring

    (...)
    noo echt gemeen
    die mensen weten echt niet wat goed of slecht is ~_~

    Jhoa echt erg die groep,hoe da die hebbe kunne winne :')

    (...)
    Jhoa echt erg die groep,hoe da die hebbe kunne winne :')

    ik zou het veel beter doen dan hun *kijkt trots om zich heen*
    ik kan niet eens zingen ofzo maarja xD
    zelfs een peuter is nog beter dan hun


    Evil is what I am. Death is what I bring