• Als klein kind ben ik ooit naar het marinemuseum hier in de buurt geweest met school. Toen was ik ongeveer 9/10 jaar oud. Toen we daar waren kregen we een rondleiding, en tijdens die rondleiding speelde er ook muziek op de achtergrond. En ik weet nog heel goed dat er een ongelooflijk mooi liedje op de achtergrond stond. Dit is iets wat me serieus altijd is bijgebleven, terwijl ik me van dat hele museum me niets meer herinneren kan :'D
    Ik heb zó lang gezocht naar dat liedje, maar omdat ik de zanger + tekst/titel niet wist was dat natuurlijk onmogelijk te vinden. Ik weet alleen dat er piano op de achtergrond was, en dat het een fucking zielig liedje was.

    Kom ik dat nummer net per ongeluk tegen bij een filmpje. En toen ik luisterde moest ik gewoon keihard huilen, omdat het zo'n mooi liedje is, en het me gewoon raakt. En omdat ik zó blij ben dat ik hem eindelijk gevonden heb :'D

    Voor de mensen die het wat boeit welk liedje:

    Mad World - Gary Jules

    Ben ik raar of hebben jullie dat ook wel eens met liedjes?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken dat liedje al heel lang, maar het raakt me nog altijd als ik ernaar luister.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik hou van dat liedje en ik vind hem mooi.


    Smiling but close to tears.

    Whahaha ja dat had ik ook met best veel nummers hoor :')
    Kan me er alleen geeneen herinneren op dit moment ö


    I don't need words to feel those lips.

    Oh, dat! Dat is lang geleden dat ik dat liedje nog heb gehoord, maar het is inderdaad echt een heel mooi liedje (:
    Ik heb dat eigenlijk meestal bij 'Scarlet' van Brooke Fraser, maar ook met instrumentale muziek.

    Ik heb dat niet echt maar soms wil ik een nr. opzetten en ga ik lopen zoeken en dan blijkt het niet op cd te bestaan (me man en dochter schrijven zelf muziek) en dus zoek ik regelmatig naar iets wat van hun is.

    Mad word is idd een prachtig nr.!!!


    muziek altijd overal

    Dat liedje is idd prachtig. Ik heb hem een tijdje terug gezongen op school. <3

    Maar ik heb ook wel eens een liedje, dat ik dan jaren later nog weet, maar waarvan ik de titel en alles niet weet. Heel irritant, want je kan het niet zoeken x'D

    En ik moet ook best snel huilen bij liedjes O.O


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik heb dat liedje gecoverd door Adam Lambert ;3


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb het ook veel. Vooral dat ik dan zo opeens ergens een liedje hoor op de radio, of mijn mama/papa een liedje neuriet dat ik herken van als ik nog petite was. (:


    007

    prachtig liedje
    ja, heb ook al voorgehad

    Idd das een prachtig nummer =].

    Ik heb ook wel eens na 3 jaar een liedje gevonden.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik had het zelfde met 2 nummers
    de ene was 9 crimes van damien rice
    En dan ben ik nog steeds op één naar zoek
    clip hij loopt door een woestijn en mensen om hem heen vagen rustig weg.
    Ik heb echt geen idee maar het was echt zo een mooi nummer kan ik me herinneren


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik ook wel, maar meestal gaat het dan over dooien O,o


    Alis volat propriis

    Die is heel mooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    deze ken ik eigenlijk al wel lang, maar niet van naam ;3

    maar ik vind hem wel mooi!

    Dat lied is zooo mooi! ;3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.