• Als klein kind ben ik ooit naar het marinemuseum hier in de buurt geweest met school. Toen was ik ongeveer 9/10 jaar oud. Toen we daar waren kregen we een rondleiding, en tijdens die rondleiding speelde er ook muziek op de achtergrond. En ik weet nog heel goed dat er een ongelooflijk mooi liedje op de achtergrond stond. Dit is iets wat me serieus altijd is bijgebleven, terwijl ik me van dat hele museum me niets meer herinneren kan :'D
    Ik heb zó lang gezocht naar dat liedje, maar omdat ik de zanger + tekst/titel niet wist was dat natuurlijk onmogelijk te vinden. Ik weet alleen dat er piano op de achtergrond was, en dat het een fucking zielig liedje was.

    Kom ik dat nummer net per ongeluk tegen bij een filmpje. En toen ik luisterde moest ik gewoon keihard huilen, omdat het zo'n mooi liedje is, en het me gewoon raakt. En omdat ik zó blij ben dat ik hem eindelijk gevonden heb :'D

    Voor de mensen die het wat boeit welk liedje:

    Mad World - Gary Jules

    Ben ik raar of hebben jullie dat ook wel eens met liedjes?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wauw wat een prachtig liedÖ
    ik heb -volgensmij- nog nooit gehad dat ik zocht naar een liedje en ik de titel niet wist ghehe(krul)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 19:20 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    k heb nog steeds een nummer in mijn kop dat ik al jaren zoek maar niet kan vinden... maar dit nummer is inderdaad ook al oud ja, hebben ze veel gebruikt bij filmpjes van 9/11 als k me niet vergis, maar blijft een mooi nummer!

    Mooi he? :) Dat had ik ook toen ik als klein meisje "A thousand miles" hoorde. Ik was er helemaal van onder de indruk, ben er tijden lang naar op zoek geweest.. en plotseling kwam het op de radio en zat ik gewoon verstijfd op mijn stoel van plezier en blijdschap ^^ :D


    ars moriendi

    NINAxTOM schreef:
    wauw wat een prachtig liedÖ
    ik heb -volgensmij- nog nooit gehad dat ik zocht naar een liedje en ik de titel niet wist ghehe(krul)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Oh dat liedje ken ik. :3
    Ik weet niet meer waarvan, maar hij is idd wel mooi ja. ;]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil trouwen met een marinier. (cat)
    Maar dat liedje is inderdaad mooi zeg!


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat liedje is echt prachtig.


    -

    Genius schreef:
    Dat liedje is echt prachtig.

    Frightened schreef:
    Oh dat liedje ken ik. :3
    Ik weet niet meer waarvan, maar hij is idd wel mooi ja. ;]

    Genius schreef:
    Dat liedje is echt prachtig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Die is zooo prachtig _O_
    Hij staat op mijn mp4, maar dan de versie van Adam :3

    "Worn out faces, worn out places."

    Echt prachtig.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 19:37 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is inderdaad een prachtig lied!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hou van dat liedje. Echt, wauw.


    Tanya is de beste.

    Genius schreef:
    Dat liedje is echt prachtig.


    None but ourselves can free our minds.