• Beste Quizletters,

    ik wil alvast mijn excuses aan voor alle kut opmerkingen die ik ga maken de komende dagen. Ik ken mezelf te goed dat ik weet dat het gaat gebeuren. Ik voel mezelf klote en kut en alles bij elkaar. Ik weet dat het geen rede is om kut te reageren maar ik zit gewoon te vol en soms laat ik het dan los omdat ik gewoon niet kan hebben dat een ander het geluk wel heeft of super vrolijk kan zijn.
    Dus ga me dan alsjeblieft niet afzeiken ik probeer me in te houden maar dat is moeilijk want ik kan al bijna twee dagen wel janken.
    Ik hoop dat jullie wat begrip tonen, ik doe me best niet kut te reageren.

    x

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 15:20 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Ga anders ff schrijven. Schrijven over wat er aan de hand is en hoe je het zou willen veranderen. Echt waar, dat helpt zo goed ^^ voor mij tenminste.

    Ik denk dat ik dat probeer ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -aait-
    Don't worry, het komt wel goed, wat er ook is.
    -aait opnieuw-


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    -aait-
    Don't worry, het komt wel goed, wat er ook is.
    -aait opnieuw-

    Dankje! <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sterkte


    We only can learn to love, by loving.