• Supererg wat er met Bill is gebeurd Ö Maar zn briefje is sweet ^^


    Ik wil een nieuwe serie maken over TH, hebben jullie enig idee hoe het moet verlopen enzo?
    Want ik wil weten wat jullie graag lezen
    Tschüß!

    WIL JE WEL HELPE MAAR JE MOET ZELF BESLISSE HOE MAAR IK WIL WEL HELPE ALS JE VASTZIT.DOE IK TOCH AL BIJ VEEL VRIENE+MAAK IK NOG MEN EIGN STORY DUS JIJ KAN ER WEL BIJ ALS JE HULPNODIG HEBT :P
    xxxtomfreakskexx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja, het moet wel realistisch zijn, dat vind ik persoonlijk leuker. niet dat bij de 2e quiz al meteen een relatie hebben enzo en op vakantie blabla ;)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hoi.x3

    Ik zal even wat tips en ideen geven.

    TIPS:
    1.Doe het realistisch dus niet na 3 quizjes meteen verkering het het bed induiken.^^
    2.Typ niet in MSN taal.
    3.Maak het verhaal wisselend droevige spannende grappige & mooie momenten.
    4.Zet niet meteen in de naam wat voor lovestory het word het is het leukst als het een verassing is.

    IDEEEN:

    1.Je bent een vreselijk verwent kind en je wordt 16 je geeft een super sweet 16 en er komt een bekende artiest je ouders regelen het Tokio hotel komt maar jij haat ze maar uiteindelijk blijkt het goed teklikken.[Zoiets wou ik eerst zelf doen]
    2.Jij gaat bij de Kaulitz-twins in de straat wonen en je bent super TH fan je doet veel om hun aandacht tetrekken maar ze reageren niet. Tot dat ze zot van je worden Roept Tom boos: Wat moet gij nou van ons? En dan andwoord gij vel terug: Ach damn doe is even normaal ik wil alleen dat jullie me niet negeren alsaf jullie beter zijn dan ik. Stel je voor dat ik het was die beroemd was en jij alles deed om mijn aandacht tetrekken maar ik je totaal negeerde.Hoe voel jij je dan? Tom: Bullshit?!
    En dan best frends met TH or more.
    3.Jij word vreselijk gepest op school en je zit bij Tom en Bill op school en zei nemen het op een dag voor je op.

    Meer weet ik niet. Hopelijk heb je er wat aan.
    En ik wil je altijd helpen ermee hoor.!
    Stuur maar wat je ervan vind.!


    -xxx Renee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.