• Beste Quizletters,

    ik wil alvast mijn excuses aan voor alle kut opmerkingen die ik ga maken de komende dagen. Ik ken mezelf te goed dat ik weet dat het gaat gebeuren. Ik voel mezelf klote en kut en alles bij elkaar. Ik weet dat het geen rede is om kut te reageren maar ik zit gewoon te vol en soms laat ik het dan los omdat ik gewoon niet kan hebben dat een ander het geluk wel heeft of super vrolijk kan zijn.
    Dus ga me dan alsjeblieft niet afzeiken ik probeer me in te houden maar dat is moeilijk want ik kan al bijna twee dagen wel janken.
    Ik hoop dat jullie wat begrip tonen, ik doe me best niet kut te reageren.

    x

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 15:20 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik begrijp het wel hoor. Veel sterkte!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sterkte, en ik snap het wel. Beter dat je het op Quizlet afreageert dan op je andere vrienden op school of in je omgeving. (: We won't shoot you.


    You move me ......... Kurt

    ik vind het best wel goed van je dat je dit even meldt ;3
    en ik zal er rekening mee houden! ;3

    Highmore schreef:
    Sterkte, en ik snap het wel. Beter dat je het op Quizlet afreageert dan op je andere vrienden op school of in je omgeving. (: We won't shoot you.

    Dankje voor het begrip. Maar weetje wat het stomste van alles is? Ik wil me niet afreageren ik wil niet kut doen, en toch doe ik het.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dankje voor het begrip. Maar weetje wat het stomste van alles is? Ik wil me niet afreageren ik wil niet kut doen, en toch doe ik het.

    Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar geloof me, het is beter als je kut doet, dan dat je het op gaat kroppen, want dan komt het al helemaal niet goed.


    You move me ......... Kurt

    Whipple schreef:
    ik vind het best wel goed van je dat je dit even meldt ;3
    en ik zal er rekening mee houden! ;3

    Dankje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ascendancy schreef:
    Ik begrijp het wel hoor. Veel sterkte!

    NYC schreef:
    (...)
    Dankje!

    geen dank ;3
    sterkte he! ;3

    Uf.

    Goeddatjeditmeld.
    Ik zal je niet afzeiken,
    en Sterkte.


    TOMADDICT. <3

    Highmore schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar geloof me, het is beter als je kut doet, dan dat je het op gaat kroppen, want dan komt het al helemaal niet goed.

    Ja maar toch ik wil me niet laten kennen dan voel ik me zwak. Eigenlijk diep van binnen wil ik zo hard huilen maar het lukt gewoon niet elke keer als de tranen bijna uit mijn ogen stromen stopt het weer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel erg bedankt allemaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja maar toch ik wil me niet laten kennen dan voel ik me zwak. Eigenlijk diep van binnen wil ik zo hard huilen maar het lukt gewoon niet elke keer als de tranen bijna uit mijn ogen stromen stopt het weer.

    Dan moet je gewoon afwachten, en het vanzelf laten komen, en denken:
    Wat er ook is, het komt áltijd weer goed. (: En het is niet erg om je af en toe 'te laten kennen'


    You move me ......... Kurt

    Renéetje toch. Als je wil mag je ook mijn gastenboek volzeiken; kan ik best mee leven <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Highmore schreef:
    (...)
    Dan moet je gewoon afwachten, en het vanzelf laten komen, en denken:
    Wat er ook is, het komt áltijd weer goed. (: En het is niet erg om je af en toe 'te laten kennen'

    Oké dat zal ik doen dankje wel <3

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 16:12 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heroic schreef:
    Renéetje toch. Als je wil mag je ook mijn gastenboek volzeiken; kan ik best mee leven <3

    Dankje liefje, wanneer ik daar behoefte aan heb zal ik dat zeker doen <3 Je bent een schat <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.