• Beste Quizletters,

    ik wil alvast mijn excuses aan voor alle kut opmerkingen die ik ga maken de komende dagen. Ik ken mezelf te goed dat ik weet dat het gaat gebeuren. Ik voel mezelf klote en kut en alles bij elkaar. Ik weet dat het geen rede is om kut te reageren maar ik zit gewoon te vol en soms laat ik het dan los omdat ik gewoon niet kan hebben dat een ander het geluk wel heeft of super vrolijk kan zijn.
    Dus ga me dan alsjeblieft niet afzeiken ik probeer me in te houden maar dat is moeilijk want ik kan al bijna twee dagen wel janken.
    Ik hoop dat jullie wat begrip tonen, ik doe me best niet kut te reageren.

    x

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 15:20 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het goed van je dat het vantevoren meld. Ik wens je veel sterkte (flower)


    -

    Ik begrijp het wel ^^ . Misschien kan je ook je kussen neerkloppen (: ? Dat helpt.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    'k Begrijp je wel, ik heb dat ook soms. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Harley schreef:
    Ik begrijp het wel ^^ . Misschien kan je ook je kussen neerkloppen (: ? Dat helpt.

    Haha misschien helpt het ik zal het eens probere!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Ik vind het goed van je dat het vantevoren meld. Ik wens je veel sterkte (flower)

    Dankje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ascendancy schreef:
    Ik begrijp het wel hoor. Veel sterkte!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik begrijp je helemaal.
    Ik zal je ook niet afzeiken, alleen als de opmerkingen té erg worden.
    En fijn dat je het van tevoren meld. ;'D
    Veel sterkte.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Ik begrijp je helemaal.
    Ik zal je ook niet afzeiken, alleen als de opmerkingen té erg worden.
    En fijn dat je het van tevoren meld. ;'D
    Veel sterkte.(flower)

    Dankje, en als ze te erg worden moet je dat echt zeggen hoor. Want het is niet helemaal een excuus voor mij, ik moet me ook inhouden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 16:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kan je dan niet even van Quizlet af gaan en alles eens op een rijtje zetten? Stort anders je hart uit door verhalen te schrijven... Cliché maar misschien helpt het als je, je gevoelens er zo uit kan halen, een deeltje toch.
    Als het lukt door 'kut' opmerkingen te geven, zoals jij zegt, kan je het dan beter misschien in een verhaal stoppen. Zo kwets je niemand en help je er alleen jezelf verder mee vooruit! (;
    Veel succes alvast! (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    .

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 16:33 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    Kan je dan niet even van Quizlet af gaan en alles eens op een rijtje zetten? Stort anders je hart uit door verhalen te schrijven... Cliché maar misschien helpt het als je, je gevoelens er zo uit kan halen, een deeltje toch.
    Als het lukt door 'kut' opmerkingen te geven, zoals jij zegt, kan je het dan beter misschien in een verhaal stoppen. Zo kwets je niemand en help je er alleen jezelf verder mee vooruit! (;
    Veel succes alvast! (flower)

    Dankje. Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt maar toch wil ik niet stoppen met de dingen die ik normaal doe. Ik wil gewoon verder leven en niet te veel stil staan bij alles wat er is gebeurd. Maar ik probeer gewoon zo min mogelijk te reageren op topics die me niet aan staan dan moet het goed gaan.D
    Dankje. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meisje toch. =\
    Veel sterkte. Ik zal er in ieder geval rekening mee houden. Ik hoop dat je je gauw beter voelt.
    & als je eens wil praten, dan ben ik er voor je. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Highmore schreef:
    Sterkte, en ik snap het wel. Beter dat je het op Quizlet afreageert dan op je andere vrienden op school of in je omgeving. (: We won't shoot you.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Siren schreef:
    Meisje toch. =\
    Veel sterkte. Ik zal er in ieder geval rekening mee houden. Ik hoop dat je je gauw beter voelt.
    & als je eens wil praten, dan ben ik er voor je. (:

    Heel erg bedankt! Als ik je nodig heb weet ik je te vinden.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dan zal ik ook maar alvast even mijn excuses aan bieden T.T


    your eyes are like stars in the night.