• Haaay :'D
    Deel 31 al (cool)



    West vlaams is zaaaaalig :Y)


    Tanya is de beste.

    Omg, wat deed ze dan? Dan kan ik haar punishen =D

    (...)
    op het paard xD
    en ridderpakje xD

    Charel is hier ^^


    Tanya is de beste.

    Omg, wat deed ze dan? Dan kan ik haar punishen =D
    Gewoon irritante vragen stellen -.- zoals wat eet je vanavond enzooo x'D terwijl Charel haar niet eens kent x'D en toen zij ze FUCK YOU tegen haar =O en dat was de druppel

    Ik heb trouwens een paar van die signs af :'D
    Maar nog niet helemaal alles ofzo :'D

    Charel is hier ^^
    Haaaayyy <333 is je nicht er ook ^^

    (...)Gewoon irritante vragen stellen -.- zoals wat eet je vanavond enzooo x'D terwijl Charel haar niet eens kent x'D en toen zij ze FUCK YOU tegen haar =O en dat was de druppel

    Haha dat zei ik een keer bij een THconcert, 4 maart, en toen zei die dat ik me tickets moest inleveren, en toen ben ik keihard weggerent, en toen stond ik helemaal vooraan in de rij ^^
    BOEIENT he :'D

    (...) Haaaayyy <333 is je nicht er ook ^^
    Whaha Ja, maar ik heb ze met iets bezig gehouden, dus nu is ze even stil :'D


    Tanya is de beste.

    Ik heb trouwens een paar van die signs af :'D
    Maar nog niet helemaal alles ofzo :'D
    Welke heb je al af? ^^

    Charel is hier ^^

    CHAREL <33333

    (...)Welke heb je al af? ^^

    Eigenlijk allemaal maar ben niet tevreden ^^

    (...)
    Haha dat zei ik een keer bij een THconcert, 4 maart, en toen zei die dat ik me tickets moest inleveren, en toen ben ik keihard weggerent, en toen stond ik helemaal vooraan in de rij ^^
    BOEIENT he :'D

    Whaa cool :P


    Tanya is de beste.

    (...)
    CHAREL <33333

    FLIP!!! :'D Je bent er !!! <3


    Tanya is de beste.

    (...)
    Haha dat zei ik een keer bij een THconcert, 4 maart, en toen zei die dat ik me tickets moest inleveren, en toen ben ik keihard weggerent, en toen stond ik helemaal vooraan in de rij ^^
    BOEIENT he :'D
    Whaha x'D ik zie het al voor mij^^

    (...)
    FLIP!!! :'D Je bent er !!! <3

    Jeeeeeej! Het regent nu keihard, dus vond ik maar een goede reden om te internetten ^^