• Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar misschien een van jullie wel.
    Het zit namelijk zo: een paar weken terug schrok ik uit het niets wakker, ik had geen nachtmerrie of iets. Ik keek mijn donkere kamer in en zag iemand staan.
    De volgende dag dacht ik dat ik het gewoon gedroomd had. Maar die avond weer, toen lag er een schim naast mij in bed. Zonder het echt door te hebben had ik mijn pyjama broekje aangetrokken [?] en ben naar de badkamer gegaan, toen ik terug kwam was er niets meer te zien. Maar elke keer is de volgende dag die avond een blur.

    Maar dat was dus een paar weken geleden, nu had ik het gister dus weer. Gewoon uit het niets wakker schieten en dan iemand zien staan in je kamer. [Ik kan geen gelaat zien]

    Ik raak er een beetje onrustig van.

    Anyone?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 18:32 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik weet het niet maar misschien verbeeld je het je gewoon. dat heb ik ook vaak.


    We can only learn to love by loving.

    Ja maar dan al drie keer ?
    En vergeet niet het plots wakker schieten hè?
    Ik word nóóit midden in de nacht wakker.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Dat is wel raar, en ik zou niet weten wat het is. Misschien moet je een professional raadplegen ofzo? =3


    None but ourselves can free our minds.

    Daar ben ik niet zo van [a]
    Ben wel een beetje rond aan het struinen op internet en heb wat van dromen gevonden [naar mijn idee was het alleen geen droom]

    Over het algemeen symboliseren geesten of spoken eigenschappen van jezelf die je vreest. Dit kan bijvoorbeeld een pijnlijke herinnering zijn, schuldgevoel of verdrongen gevoelens. Je zou bang kunnen zijn voor de dood. Een andere betekenis van een geest in je droom kan zijn dat de geest staat voor iets dat niet langer bereikbaar is. Het zou voelen alsof je je niet verbonden voelt met het leven of de maatschappij. Deze droom kan een boodschap afgeven je oude manier van doen moet veranderen, omdat je nu eenmaal verder moet.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Lijkt me echt eng!
    dalijk zie je geesten ofso ><


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    omg eng Ö neej heb ik ng nooit voorgehad Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Damn, das eng, sorry, maar ik kan je niet helpen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja iemand had het ook over geesten, daar heb ik echt geen zin in hoor ><


    ×Bury all your secrets in my skin×

    het kan zijn dat het wel een droom was, vaak herriner je je dromen niet.

    en je droomt alleen in de rem slaap en dat is of de vaste slaap of dat je van de vaste slaap naar de minst vaste slaap gaat(weet niet meer zeker ,maar volgens mij de laatse). vaak zit je met je gedachten noch bij die droom en dan kan je dingen zien.

    en van dat wakker schikken is ook vrij normaal, het kan zijn dat je iets hoorden of dat het toch een nachtmerrie was

    en lees je meschien een eng boek toen het gebeurde, dat had ik een kaar ik las Dracula en toen werd ik wakker en toen deg ik dat ik een iemand zag(was alleen maar een schaduw maar je schrik je dan wel kapot)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 21:01 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    En als je het licht aan doet? Ö
    -Had ik ook al, maar wanneer ik het licht aan deed was die persoon verdwenen. ><-


    You'll never dream alone. <3

    Nee, ik heb geen enge boeken gelezen of films gezien.
    Maar dan klopt het nog steeds niet dat ik wakker schiet, dat ik doe ik gewoon nooit. Maar op dat moment voel ik me ook anders. Misschien is bekeken een verkeerd woord.
    En het is écht geen droom, want ik weet never en nooit wat ik droom. Onthoud ik echt niet. Dus ik ben echt wakker geworden, ofzo.

    En als ik mijn licht aan doe zou ik waarschijnlijk niets zien nee, maar ik durfde mijn licht niet aan te doen [loser].
    Buiten dat, het was echt een flits.. het is niet dat ik dat 'gedaante' een volle minuut kan aanstaren.
    En hoe komt het dan dat ik precies weet waar ik moet kijken, alsof ik het voel. Want mijn kamer is niet super klein ofzo, ik keek precies een kant op of naast me in bed *rilt*


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik weet het niet. Het enige waar ik aan denk zijn.. geesten?


    You'll never dream alone. <3

    Ja, en dan is het nog de vraag wat die bij mij doet, waarom in mijn kamer/bed o.o


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Misschien is het een teken? O.o


    -

    Of je hebt je eigen Edward Cullen, een vampier die je facinerend bestudeert midden in de nacht omdat je dan slaapt XD


    -