• Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar misschien een van jullie wel.
    Het zit namelijk zo: een paar weken terug schrok ik uit het niets wakker, ik had geen nachtmerrie of iets. Ik keek mijn donkere kamer in en zag iemand staan.
    De volgende dag dacht ik dat ik het gewoon gedroomd had. Maar die avond weer, toen lag er een schim naast mij in bed. Zonder het echt door te hebben had ik mijn pyjama broekje aangetrokken [?] en ben naar de badkamer gegaan, toen ik terug kwam was er niets meer te zien. Maar elke keer is de volgende dag die avond een blur.

    Maar dat was dus een paar weken geleden, nu had ik het gister dus weer. Gewoon uit het niets wakker schieten en dan iemand zien staan in je kamer. [Ik kan geen gelaat zien]

    Ik raak er een beetje onrustig van.

    Anyone?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 18:32 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik weet het niet maar misschien verbeeld je het je gewoon. dat heb ik ook vaak.


    We can only learn to love by loving.

    Ja maar dan al drie keer ?
    En vergeet niet het plots wakker schieten hè?
    Ik word nóóit midden in de nacht wakker.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Dat is wel raar, en ik zou niet weten wat het is. Misschien moet je een professional raadplegen ofzo? =3


    None but ourselves can free our minds.

    Daar ben ik niet zo van [a]
    Ben wel een beetje rond aan het struinen op internet en heb wat van dromen gevonden [naar mijn idee was het alleen geen droom]