• Vrijdag heb ik een feest van iemand die jarig is geweest. Nu vind ik die persoon al tijden leuk -heel erg leuk-, en wil ik ook een leuk cadeautje voor hem kopen. Een kleinigheidje. Hij wilde graag geld, maar ik heb een hekel aan geld geven. Dus heeft iemand suggesties, want mijn inspiratie is ver te zoeken. Ik geef meestal tussen de 5 en 7,50 euro uit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Miep

    Voor iemand die je leuk vind -heel erg leuk- zou ik misschien voor een groter bedrag kijken. Maar dat is volkomen aan jou.

    Waar houdt hij van? Je kan ook een zelfgemaakte chocoladecake of zo maken en dan een cadeaubon erbij doen van een winkel waar hij graag komt. Ik noem ook maar wat hoor, haha.


    Chaos is a ladder.

    Ik geef altijd geld(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    misschien kun je een leuk deo badschuim pakketje maken ofzo.. tenmiste als ik naar feestjes ga is het of zoiets of geld en de meeste vonden dat erg leuk, bv axe als je weet dat hij dat veel gebruikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ken je hem goed? Want anders is een heel persoonlijk cadeautje heel leuk, een pak koekjes wat jullie altijd aten iets in die richting..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een neppe ring uit zo'n automaat.
    Pff, ik heb geen idee, maar ik zal blijven nadenken. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Licet schreef:
    Ken je hem goed? Want anders is een heel persoonlijk cadeautje heel leuk, een pak koekjes wat jullie altijd aten iets in die richting..

    Hier zat ik ook aan te denken ja..
    Bedenk eens wat zijn hobby's zijn, misschien kun je daar iets mee?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Handboeien en zweepjes (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ga samen naar de bios voor een lekker griezelige film. Dan kun je op zijn schoot springen als er iets gebeurd en zijn hand vasthouden. :Y)
    Volgens mij zou hij dan wel door moeten hebben dat je hem leuk vind. Ghehe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een bioscoopbon?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    DarkSavior schreef:
    Ga samen naar de bios voor een lekker griezelige film. Dan kun je op zijn schoot springen als er iets gebeurd en zijn hand vasthouden. :Y)
    Volgens mij zou hij dan wel door moeten hebben dat je hem leuk vind. Ghehe.
    HAHAHAHA Dat wilde ik ooit ook doen, totdat ik me herinnerde dat ik zelf waarschijnlijk banger ben dan zij


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DarkSavior schreef:
    Ga samen naar de bios voor een lekker griezelige film. Dan kun je op zijn schoot springen als er iets gebeurd en zijn hand vasthouden. :Y)
    Volgens mij zou hij dan wel door moeten hebben dat je hem leuk vind. Ghehe.


    Oeh. Die ga ik onthouden.


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Oeh. Die ga ik onthouden.

    Als jullie hierdoor een relatie krijgen moet je het maar zeggen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als jullie hierdoor een relatie krijgen moet je het maar zeggen :Y)


    Dan ben ik je wat verschuldigd, haha.


    Miep