• Haaay :'D
    Deel 31 al (cool)



    West vlaams is zaaaaalig :Y)


    Tanya is de beste.

    (...)Whaha x'D ik zie het al voor mij^^

    Het was geniaal, doordat ik fuckyou zei, mocht ik uit de rij, en toen stond ik vooraan bij het concert GNAGNA. Fuckyou geniaalwoord <33

    Ik ben zooo blij dat jullie er zijn! Ik stond op het punt om dood te vallen :'D

    Hahaha wij zijn gewoon enge(r)ltjes <33

    (...)
    Het was geniaal, doordat ik fuckyou zei, mocht ik uit de rij, en toen stond ik vooraan bij het concert GNAGNA. Fuckyou geniaalwoord <33
    Nu weet ik wat ik moet zeggen bij het volgende concert x'D

    Ik ben zooo blij dat jullie er zijn! Ik stond op het punt om dood te vallen :'D

    Whaa, das niet de bedoeling :Y)


    Tanya is de beste.

    Bubblegum girl is online ><


    Tanya is de beste.

    whaaaa x'D ik kan het nog altijd niet hebben dat ze pipi tegen me zei o.O

    (...)Nu weet ik wat ik moet zeggen bij het volgende concert x'D

    Maarehm pas wel op! Zeg altijd dat je je kaartjes niet hebt, en wijs ergens in de rij en zeg dan : THEY HAVE MY TICKETS. Anders meot je je kaartjes inleveren en heb je helemaal geen concert :'D

    Bubblegum girl is online ><

    Ik heb zin dat ze komt, en dat ik haar eventjes een lesje kan leren. Als je aan een van de lieve ENGERDS zit, zit je aan mij haha :"D
    wacht ff ik ben ook een engerd dat klopt niet.

    (...)
    Maarehm pas wel op! Zeg altijd dat je je kaartjes niet hebt, en wijs ergens in de rij en zeg dan : THEY HAVE MY TICKETS. Anders meot je je kaartjes inleveren en heb je helemaal geen concert :'D
    owkee ik zal het onthouden ='D

    (...)
    Maarehm pas wel op! Zeg altijd dat je je kaartjes niet hebt, en wijs ergens in de rij en zeg dan : THEY HAVE MY TICKETS. Anders meot je je kaartjes inleveren en heb je helemaal geen concert :'D

    Whaaa :'D Sta je zo kei lang aan te schuiven, mag je naar huis -.-


    Tanya is de beste.

    weten jullie die Bas van idols xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)owkee ik zal het onthouden ='D

    Jaja Flip heeft hier ervaring mee mensjes..

    weten jullie die Bas van idols xD

    Bas van idols? Duidelijk niet -.-


    Tanya is de beste.

    Btw peepz. waar is ons mooie lijstje met namen gebleven? ^^