• joa, ik liep vanmorgen op het station,
    toen kwam er iemand aan en dat gezicht kan ik niet nadoen, maar het leek een beetje op dit gezicht > :Y), samen met dit> :D en dit > (krul)

    -de mond :'D-

    en toen ik vanmiddag terug fietste, van de bushalte naar huis, toen reed ik een straatje in, in de buurt van mijn oude basisschool (nerd), en toen zag ik dus van die schattige basisschool kindertjes lopen, die waren echt lief ;3, samen met een hondje dat ook lief was x'D

    maaar.. toen ik even later opkeek, weer naar de weg zeg maar, toen kwam er een tegenligger aan, en je raadt het al. Het was die rare gast.
    En nog steeds dat rare gezicht :'D
    en dat vond ik echt best wel creepy..x'D

    wie heeft nog wel eens een onbekende 2x op een dag gezien? x'D
    -maffe vraag x'D-

    x'D
    Ik wou nu echt dat ik dat gezien had.

    En ja, vast wel :')


    I clicked my heels and wished for you.

    WHAHAHAAAHAH. Ik! Dat was een of andere gehandicapte, en ik weet dat je er eigenlijk niet mee kan lachen, maar het zag er zooooo grappig uit! XD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Hehe, droog xD
    Ja!
    zat een keer heen weg en terugweg (uren later) in dezelfde bus als 2 gozers :"D Superstom!


    Mew <3

    Ik.


    your eyes are like stars in the night.

    Hap schreef:
    x'D
    Ik wou nu echt dat ik dat gezien had.

    En ja, vast wel :')

    ik kan het niet eens nadoen :'D
    eigenlijk knap dat hij dat kon x;D

    Hap schreef:
    x'D
    Ik wou nu echt dat ik dat gezien had.

    En ja, vast wel :')


    None but ourselves can free our minds.

    Hap schreef:
    x'D
    Ik wou nu echt dat ik dat gezien had.

    En ja, vast wel :')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is echt doodeng.
    Toen wij terugkeerden van het festival - en op het station Hannover strandden - waren we slaapdronken bij de Mac beland, waar een blonde gast telkens heen en weer liep. Op een gegeven moment vertrok hij naar de bovenverdieping en wij gauw 1 frietje van hem stelen :']
    Een aantal uren later toen we terug op het station waren en in de hal overnachtten, kwam diezelfde gast ineens opduiken. Ging hij bij ons zitten: 'Hallo, ik ben Piet (weet z'n echte naam allang niet meer) en ik kom uit Rusland. Waar komen jullie vandaan?' En: 'Holland, ach zo. Daar hebben ze goeie drugs. Ik denk dat ik mijn vriendin eens opzoek maar ik weet het nog niet zeker.' Tegen onze mannelijke metgezel: 'Heb jij een vriendin?' En zo lulde die kerel maar door :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Hap schreef:
    x'D
    Ik wou nu echt dat ik dat gezien had.

    En ja, vast wel :')


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Zaitsev schreef:
    Dat is echt doodeng.
    Toen wij terugkeerden van het festival - en op het station Hannover strandden - waren we slaapdronken bij de Mac beland, waar een blonde gast telkens heen en weer liep. Op een gegeven moment vertrok hij naar de bovenverdieping en wij gauw 1 frietje van hem stelen :']
    Een aantal uren later toen we terug op het station waren en in de hal overnachtten, kwam diezelfde gast ineens opduiken. Ging hij bij ons zitten: 'Hallo, ik ben Piet (weet z'n echte naam allang niet meer) en ik kom uit Rusland. Waar komen jullie vandaan?' En: 'Holland, ach zo. Daar hebben ze goeie drugs. Ik denk dat ik mijn vriendin eens opzoek maar ik weet het nog niet zeker.' Tegen onze mannelijke metgezel: 'Heb jij een vriendin?' En zo lulde die kerel maar door :']

    dat is ook best wel heel erg eng ;3
    ik zou in zo'n geval zo ongeveer in mijn broek pissen x'D

    Whahah :')


    I don't need words to feel those lips.

    Das eng


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik!

    Ja, ik. Er fietst hier altijd een vrouw rond, en die heeft zo'n scheef gezicht, en fietst altijd heel snel. En ze heeft altijd een blauwe of roze broek aan. En die zie ik ook meerdere keren per dag fietsen haha :'D

    Haha. Ik.
    Ik had een kerel bijna overreden met mijn fiets.
    En 10 minuten later had ik die weer bijna overreden. x'd
    Ik vond het echt vet grappig. :^)


    Where there is a sea there are pirates...