• joa, ik liep vanmorgen op het station,
    toen kwam er iemand aan en dat gezicht kan ik niet nadoen, maar het leek een beetje op dit gezicht > :Y), samen met dit> :D en dit > (krul)

    -de mond :'D-

    en toen ik vanmiddag terug fietste, van de bushalte naar huis, toen reed ik een straatje in, in de buurt van mijn oude basisschool (nerd), en toen zag ik dus van die schattige basisschool kindertjes lopen, die waren echt lief ;3, samen met een hondje dat ook lief was x'D

    maaar.. toen ik even later opkeek, weer naar de weg zeg maar, toen kwam er een tegenligger aan, en je raadt het al. Het was die rare gast.
    En nog steeds dat rare gezicht :'D
    en dat vond ik echt best wel creepy..x'D

    wie heeft nog wel eens een onbekende 2x op een dag gezien? x'D
    -maffe vraag x'D-

    Maandag nog. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Poseidon schreef:
    Ik.


    Tanya is de beste.

    Das eng.
    Bij mij voor fiets meerdere keren per dag een erg slonzige man voorbij met zijn blik strak vooruit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik;; gelukkig was die gast niet zo creepy als die dat jij zag

    Zovaak ;o Ik was eens in Hasselt rond 13 uur en tegen 17 uur had ik dezelfde gast 17 x gezien -jaa, ik ben dat gaan tellen (a)-
    En ook eens in Hasselt ofzo xd Ik loop daar rond met een vriendin en we zien een groepje 'Gangsters', goed maar wij lopen verder. Iets later zien we die weer, en zo nog eens 30 x :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Soms zie ik dat en haha :P


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Whahahahah ja grappig x'D
    Een paar weken geleden moest ik heel vroeg met de trein, tien over 7. Toen zag ik een gast fietsen, en toen ik terugkwam om half 4 met de trein, fietste hij de andere kant op.


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Ik.