• Hello :]
    Een paar vriendinnen hadden samen met Linda (en vriendin) en mij een heel flauwe grap uitgehaald, en wij willen hun nu terugpakken D: We weten op wat voor types ze vallen, gastjes met een lok. Nou hebben Linda en ik een persoon bedacht, Andy. Nah, leuke foto gegoogled, en gestuurd naar die vriendinnen, die vonden hem natuurlijk helemaal geweldig. Nu hebben we dus een Hyves gemaakt, want ja, zo'n type heeft altijd wel Hyves :'3
    Alleen, het valt opzich best wel op als iemand maar 2 vrienden heeft. Dus zouden jullie heel misschien die Hyve kunnen adden, of dat ik jullie add -moet je wel je Hyves geve ofcourse x'd-, dan lijkt het wat geloofwaardiger =3 En het zou jammer zijn als ze het opeens niet meer zouden geloven, want ze weten echt van níks ;D
    Dit is z'n Hyves: DennehDiamond.

    Als je wil adden, thanks <3

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:20 ]


    Alis volat propriis.

    Heroic schreef:
    Geaddd.
    En ik ga je ook wel even krabbelen. ;D

    Dankje <3


    Alis volat propriis.

    Gedaan voor je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghah, zal ik doen alsof ik zijn vriendin ben? -Haat aan leuke jongens die al een vriendin hebben.-


    everything, in time

    HAHA dit is leuk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    is het dan niet beetje opvallend als hij maar 1 foto heeft?:P


    Nvt

    SpeedOfSound schreef:
    is het dan niet beetje opvallend als hij maar 1 foto heeft?:P

    Jongenns hebben vaak maar 1 foto, dus nee niet echt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Toegevoegd :'D

    @ NYC
    Dankje <3
    @ Desolate
    Is beste vriendin ook goed? Want het is al helemaal geweldig als die vriendin gaat denken dat ze iets met hem kan krijgen :"D Want ze had wel duidelijk aangegeven dat ze heb wel sexy vond :Y)
    @ Heroic
    :"D
    @ SpeedOfSound
    Haha, beetje wel ja, ik upload er morgen nog een anders gaat het een beetje te hard voor iemand "die niet weet hoe Hyves werkt" =3


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    @ NYC
    Dankje <3
    @ Desolate
    Is beste vriendin ook goed? Want het is al helemaal geweldig als die vriendin gaat denken dat ze iets met hem kan krijgen :"D Want ze had wel duidelijk aangegeven dat ze heb wel sexy vond :Y)
    @ Heroic
    :"D
    @ SpeedOfSound
    Haha, beetje wel ja, ik upload er morgen nog een anders gaat het een beetje te hard voor iemand "die niet weet hoe Hyves werkt" =3


    Ja tuurlijk. ;3
    Gheh, even doen alsof ik hem al jaren ken.


    everything, in time

    xRapunzel schreef:
    Toegevoegd.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heroic schreef:
    (...)
    Jongenns hebben vaak maar 1 foto, dus nee niet echt.

    xD oh okee, zo ver kijk ik meestal niet op hyves xD om te zien dat jongens er meestal maar 1 hebben xD


    Nvt

    Weetje, fake beste vriendin spelen is moeilijk.oO'


    everything, in time

    Oh, dáárom zag ik bij 'Home' staan dat verschillende mensen uit m'n vriendenlijst (waaronder jij) vrienden waren geworden met hem 8D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    SpeedOfSound schreef:
    (...)
    xD oh okee, zo ver kijk ik meestal niet op hyves xD om te zien dat jongens er meestal maar 1 hebben xD

    Ik wel.(nerd)
    Iedergeval bij mijn crush, en die heeft er maar 1. Best hatelijk. :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Trouwens, moet ie geen jongens vrienden hebben?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?