• Hello :]
    Een paar vriendinnen hadden samen met Linda (en vriendin) en mij een heel flauwe grap uitgehaald, en wij willen hun nu terugpakken D: We weten op wat voor types ze vallen, gastjes met een lok. Nou hebben Linda en ik een persoon bedacht, Andy. Nah, leuke foto gegoogled, en gestuurd naar die vriendinnen, die vonden hem natuurlijk helemaal geweldig. Nu hebben we dus een Hyves gemaakt, want ja, zo'n type heeft altijd wel Hyves :'3
    Alleen, het valt opzich best wel op als iemand maar 2 vrienden heeft. Dus zouden jullie heel misschien die Hyve kunnen adden, of dat ik jullie add -moet je wel je Hyves geve ofcourse x'd-, dan lijkt het wat geloofwaardiger =3 En het zou jammer zijn als ze het opeens niet meer zouden geloven, want ze weten echt van níks ;D
    Dit is z'n Hyves: DennehDiamond.

    Als je wil adden, thanks <3

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:20 ]


    Alis volat propriis.

    http://brokenxgirl.hyves.nl/

    add jij mij maar


    Change, the only good thing in this world.

    Poisonheart schreef:
    http://brokenxgirl.hyves.nl/

    add jij mij maar

    Ty <3


    Alis volat propriis.

    De mijne.

    Je weet trouwens wel dat fakebusters erachter gaat komen en waarschijnlijk de pagina verwijderd zal worden?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:37 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    De mijne.

    Je weet trouwens wel dat fakebusters erachter gaat komen en waarschijnlijk de pagina verwijderd zal worden?

    Ty n__n
    Ja, ik weet het, maar dan hebben we ze toch voor een tijdje te pakken gehad ;D


    Alis volat propriis.

    Toegevoegd :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Toegevoegd XD


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Thanks people 8D


    Alis volat propriis.

    Ge-add :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gedaan xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toegevoegd.

    Hoeveel zijn het er al


    hyper

    Hahah ik wil ook wel even iets gaan krabbelen als van: ''Ja het was echt gezellig met je snel weer afspreken.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Rikki
    Hoeveel vrienden? Nu 11 x'D
    @ NYC
    Als je dat zou willen doen, graag :"DD


    Alis volat propriis.

    Geaddd.
    En ik ga je ook wel even krabbelen. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?