• Dus ik zit er blijkbaar nog altijd mee in dat ik veel te weinig durf. Maar gisteren werd ik dus uitgescholden door een kind van 15. Ze zette op elke foto van mij [op netlog] hoe lelijk ik wel niet was en dat ik moest schamen om foto's op netlog te kunnen plaatsen. Die reacties van haar vond ik erg. Een vriendin heeft dat gezien en op die reacties geantwoord dat ik niet lelijk ben en blablabal. Maar dat kind begon dan weer te vertellen dat zij veel mooier was dan ik en weer van die shit zooi. Maar ik durf echt niet op zoiets te antwoorden. Als het gaat over hoe lelijk iemand wel niet is durf ik niet eens te zeggen dat ik mezelf wél mooi vind en al die boel. Ik had al vaak zoiets mee gemaakt, maar dan niet via internet en toen stond ik gewoon met tranen in mijn ogen te luisteren naar die kinderen. Zo moeilijk is dat toch niet om die woorden te zeggen? Dus waarom durf ik dat niet? Ik begin steeds meer te denken omdat die kinderen groter en ouder zijn en al van die dingen. Maar toch zit ik er mee in. >_<


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat mens dat doet uit jaloezie? Gewoon een keer op reageren ofzo. Naja, ik ben slecht in advies geven.

    Had ik vroeger ook. Dan had ik in mijn hoofd zo'n gevatte opmerkingen zitten waardoor ze hun bekkie wel zouden houden, maar durfde ik mijn mond niet openen.
    Nu is dat gelukkig wel anders, dat hebben ze geweten ook. Het neemt tijd, denk ik.

    dat is zó laag hè.
    foto's van iemand anders op netlog zetten en dan beledigende commentaren eronder zetten.
    getver. ik kan daar niet tegen.
    eigenlijk zou je een keer goed boos moeten worden.. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik durf wel wat terug te zeggen, maar altijd met tranen in mijn ogen. Niemand is perfect. en als ze dan nog eens over je lichaam/uiterlijk gaan beginnen, waar jij niets aan kunt veranderen, komt dat hard aan. Bij mij toch..


    -

    btw, die reacties kan je ook gewoon verwijderen normaal.


    -

    gewoon zeggen ; my lelijk noemen maakt jou heus niet knap ofzo hoor !

    Goodluck! (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    x-x je moet gewoon je bek opentrekken echt waar. ik trek altijd mijn bek open als iemand iets over me lult en dan durven ze opeens niks meer tegen me te doen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik durf ook veel te weinig, maar blijkbaar nog niet zo weinig als jij. Terwijl ik vorig jaar waarschijnlijk hetzelfde zou hebben gereageerd als jou is dat dit jaar helemaal anders. Misschien verandert dat bij jou ook nog ^^
    Maar, meestal reageer ik niet op die commentaren (of weet ik niet dat ze voor mij bedoeld zijn of hoor ik ze niet) en als je zoiets niet kan negeren, dan .. probeer je het toch maar ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Bedoel je die Wika?


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    btw, die reacties kan je ook gewoon verwijderen normaal.

    Het was niet op der eigen Netlog, dat kind had van haar een foto op der eigen netlog gezet enzo, als ik het goed begrepen heb. :'D

    (...)
    Het was niet op der eigen Netlog, dat kind had van haar een foto op der eigen netlog gezet enzo, als ik het goed begrepen heb. :'D


    het was wel op haar eigen netlog, dat versta ik er toch uit xD


    -

    dat is zó laag hè.
    foto's van iemand anders op netlog zetten en dan beledigende commentaren eronder zetten.
    getver. ik kan daar niet tegen.
    eigenlijk zou je een keer goed boos moeten worden.. :o

    Ik was ook boos, maar ik durfde gewoon niets te zeggen over dat ik mezelf mooi vind. Dat kind had zo'n groot ego. En bijna al mijn vriendinnen zagen bij hun vrienden logs dat ik telkens op een foto van mij aan het schrijven was dat ik geen emo of wemo ben.[want volgens dat kind was ik iemand die de emo's ten schande aan het brengen was en dat mijn AN taaltje op een bejaarde leek] Dus zaten die allemaal tegen dat kind te zeggen dat ik niet lelijk ben en al. Maar ik voel me nu kut omdat ik het zelf niet durf. Ik bedoel, ik wil mijn problemen ook zelf oplossen. Het is heel lief van die mensjes. Maar ik ben iemand die ook iets wilt doen zonder dat mensen me moeten helpen. Want dan krijg ik zo'n gevoel van. 'Ik ga je helpen, omdat je het weer niet alleen kan'


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    het was wel op haar eigen netlog, dat versta ik er toch uit xD

    Ohja, ik zwijg al. :X

    (...)

    het was wel op haar eigen netlog, dat versta ik er toch uit xD

    Ja, het was op mijn netlog ^^


    You'll never dream alone. <3

    Bedoel je die Wika?


    Bestaan er dan Wika's? x]


    You'll never dream alone. <3