• Vind ik zó lelijk!
    Nee echt. Daarnet keek een filmpje op hyves en toen hoorde ik mezelf wat zeggen, en gatverdamme. Zo lellijk.
    Ik schaam me voor mn stem, want iedereen heeft echt normale stemmen en ik niet, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Da vind iedereen wss wel zeker xD
    En trouwens je klinkt helemaal anders als je je eigen hoort denk je 'wtf' mss xD
    Maar voor andere is da gewoon u stem :p


    Stop wishing, Start doing..

    Predictable schreef:
    Ik vind mijn stem ook altijd vreselijk om terug te horen.


    your eyes are like stars in the night.

    Tranquillity schreef:
    Ik schaam me ook voor mijn stem. Al ik normaal praat nu nog zo erg niet, maar als ik hees ben echt wel, het is echt hatelijk. En de laatste tijd slaat mijn stem keiveel om ;s Ik hoorde een interview op de radio, waar ik in voor kwam en mijn stem leek echt zo mannelijk ;x

    Niet dat interview dan, maar voor de rest heb ik dat ook. Echt superirritant! Ik schaam me soms ook zo dood voor mijn stem, ook aan de telefoon als ik een vriendin of iemand anders bel. (of diegene bellen mij en ik neem op XD) Ik haat gewoon mijn stem ><"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op filmpjes klinkt mijn stem ook altijd heel verneukt, lelijk gewoon.
    Maar soms heb ik ook in het gewone leven bij mezelf zoiets van: wtf voor stem heb je eigenlijk?!

    Imperfect schreef:
    Mijn stem klinkt altijd zo raar als het opgenomen is. ;3


    Happiness hit her like a train on a track

    Pliena schreef:
    Ghaha, ik heb dat ook steeds als ik mijn eigen stem hoor.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha, dat heb ik ook :'D


    Never run out of reasons to smile...

    IEDEREEN heeft dat volgens mij xD ik vind mijn stem oké, tot ik die terughoor op film.

    Midnightx schreef:
    (...)
    Niet dat interview dan, maar voor de rest heb ik dat ook. Echt superirritant! Ik schaam me soms ook zo dood voor mijn stem, ook aan de telefoon als ik een vriendin of iemand anders bel. (of diegene bellen mij en ik neem op XD) Ik haat gewoon mijn stem ><"

    Haha, jaa! Daarom haat ik telefoneren met iemand. Omdat ik denk dat mijn stem echt belachelijk zal zijn of zo ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pliena schreef:
    Ghaha, ik heb dat ook steeds als ik mijn eigen stem hoor.

    Pliena schreef:
    Ghaha, ik heb dat ook steeds als ik mijn eigen stem hoor.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn stem is een tikkeltje hees en doet altijd vreemd, maar ik heb mezelf er maar bij neergelegd.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een verkrachte stem.


    Smiling but close to tears.

    Mijn stem klinkt altijd zo 'spottend' en dan denken mensen altijd dat ik hun beledig. x'D


    All this dampness is damp.

    Geen tijd om over mijn stem te piekeren. Je hebt nou eenmaal zo'n stem, deal with it. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.