• Oke mensen wie kijkt hier wel eens True life?..Gisteren ging het over mensjes die in zichzelf snijden..Ik bedoel serieus ze vonden het zo lekker en geruststellend dat ik er gewoon bang van werd..Ze werden behandeld enzo,Zo'n meisje die deed het al een week niet meer En dan gebruikte ze rode vloeistof omdat ze anders het opgeluchte gevoel niet kreeg.hun armen lagen helemaal onder de krasjes enzo.Ze pakte een schaar en sloeg ermee op haar hand.Toen zat er een gat in zegt ze: Wops dat ging perongelijk!Okee je kan het zelf niet helpen,Ik wil niet dat het lullig over komt..,maar ik vind het gewoon eng.En die mensen doen he omdat ze het nodig hebben tegen de pijn,en dan worden ze er blij van:S,like vinden jullie dat niet raar,ze kunnen gewoon neit zonder:O Dat mens werd depressief op haar werk en dan gaat ze snijden:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik had t ook gezien, ik begrijp gewoon niet dat mensen zoiets doen!
    Als je problemen hebt kun je er toch beter met iemand anders over praten.

    Ik zou dat echt niet durven, lijkt me zo pijnlijk :|

    Idd :o
    nja sorry maar ik wil liever geen littekens enzo overhoude:o
    vind het egt al dom dat ik een litteken onder mn kin heb ne eentje bij mn duim en eentje bij mn vinger:o
    nja vr mn txweelingzus is het erger zij heeft een littekn in het midden vn haar hoofd :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    omdat ik toen heel veel doormaakte.. en toen wilde ik die pijn niet meer voelen, en ben ik mezelf gaan snijden...


    je lykt eenbeetje op myn vriendin.. die heeft ook veel meegemaakt en die snyd zich nu ook << maar alleen by der pols o_o anders merkt haar pa het...


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Idd :o
    nja sorry maar ik wil liever geen littekens enzo overhoude:o
    vind het egt al dom dat ik een litteken onder mn kin heb ne eentje bij mn duim en eentje bij mn vinger:o
    nja vr mn txweelingzus is het erger zij heeft een littekn in het midden vn haar hoofd :o


    O_o ik zit onder de littekens ;; gezicht 3,armen stuk of 10 en op mynbenen ook nog w :$


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    omdat ik toen heel veel doormaakte.. en toen wilde ik die pijn niet meer voelen, en ben ik mezelf gaan snijden...


    Oe..
    maar krijg je dan niet alleen maar meer pijn?
    naja,
    ik kan ook niet begrijpen wat jij voelt enzo..


    AAP

    (...)

    je lykt eenbeetje op myn vriendin.. die heeft ook veel meegemaakt en die snyd zich nu ook << maar alleen by der pols o_o anders merkt haar pa het...

    ik snij me ook alleen daar, onder mijn hand op mn linkerarm... maar ik wil dr echt vanaf.. maar tis gewoon.. verslavend.. ik kan dr niet mee stoppen :$


    You move me ......... Kurt

    owkay.
    da's erg.
    ik heb het owk 1 keer gedaan Ö
    en het is gwn vreselijk.
    owkay, het doet pijn Ö
    o het moment zelf niet, als je heel down bent voel je dat niet.
    maar het was op m'n buik zodat niemand het zou zien . schuurde mijn t-shirt erover. dat was wel pijnlijk.
    maar kheb 1 geluk.

    GEEN LITTEKENS ERVAN (baby)

    ik word hier een beetje bang van.. :|


    AAP

    Woow ik wist niet dat het zo erg was op Quizlet:O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Woow ik wist niet dat het zo erg was op Quizlet:O


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik word hier een beetje bang van.. :|


    haha xD waarom?


    You move me ......... Kurt

    ik word hier een beetje bang van.. :|

    Ik ook!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    O_o ik zit onder de littekens ;; gezicht 3,armen stuk of 10 en op mynbenen ook nog w :$

    Wow dat zijn er wl erg vel eigenlijk :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    ik snij me ook alleen daar, onder mijn hand op mn linkerarm... maar ik wil dr echt vanaf.. maar tis gewoon.. verslavend.. ik kan dr niet mee stoppen :$


    this idd verslavend...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    haha xD waarom?


    Nah gewoon,
    ik word er een beetje.. bang van..
    ik weet niet,
    ik vind het gewoon een eng idee dat mensen zichzelfsnijden..
    :|:|


    AAP

    owkay.
    da's erg.
    ik heb het owk 1 keer gedaan Ö
    en het is gwn vreselijk.
    owkay, het doet pijn Ö
    o het moment zelf niet, als je heel down bent voel je dat niet.
    maar het was op m'n buik zodat niemand het zou zien . schuurde mijn t-shirt erover. dat was wel pijnlijk.
    maar kheb 1 geluk.

    GEEN LITTEKENS ERVAN (baby)

    Das idd wel gluk hebebn^^
    Nja mrjah, nu bn je miss het ook niet mr vn plan om te doen of wel soms? xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay