• Oke mensen wie kijkt hier wel eens True life?..Gisteren ging het over mensjes die in zichzelf snijden..Ik bedoel serieus ze vonden het zo lekker en geruststellend dat ik er gewoon bang van werd..Ze werden behandeld enzo,Zo'n meisje die deed het al een week niet meer En dan gebruikte ze rode vloeistof omdat ze anders het opgeluchte gevoel niet kreeg.hun armen lagen helemaal onder de krasjes enzo.Ze pakte een schaar en sloeg ermee op haar hand.Toen zat er een gat in zegt ze: Wops dat ging perongelijk!Okee je kan het zelf niet helpen,Ik wil niet dat het lullig over komt..,maar ik vind het gewoon eng.En die mensen doen he omdat ze het nodig hebben tegen de pijn,en dan worden ze er blij van:S,like vinden jullie dat niet raar,ze kunnen gewoon neit zonder:O Dat mens werd depressief op haar werk en dan gaat ze snijden:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Wow dat zijn er wl erg vel eigenlijk :o


    Wooow ja echt veel!!
    ik heb alleen 1 grote van een operatie. x'D


    AAP

    (...)

    Nah gewoon,
    ik word er een beetje.. bang van..
    ik weet niet,
    ik vind het gewoon een eng idee dat mensen zichzelfsnijden..
    :|:|

    nou dan moet je bij me nicht zijn.. ik had haar mijn topic laten lezen, en toen schrok ze zich helemaal lam.. ze zei dat ze dat nooit achter mij had gezocht :$ ik schaamde me dood, en voelde me echt heel erg schuldig..
    [wie zal mijn reddende engel zijn?]


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Wooow ja echt veel!!
    ik heb alleen 1 grote van een operatie. x'D

    Ai :s
    nja op een zichtbare plaats of niet?
    ik bn blij dat mn grootste litteken ondr mn kin zit, dn is het niet zo zichtbaar^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Wooow ja echt veel!!
    ik heb alleen 1 grote van een operatie. x'D


    idd sijn er veel xl
    mr komt nie van snyden..
    grotendeels van dak gevalle ben xl en stuff xl
    1 mr vn snyden << heb 1 x gedaan toen wask zo kwaad en zo verdrietig.. die sit midden op myn arm xl aan de binnenkant dan mr alsk myn arm kantel sie je het meteen xl xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    idd sijn er veel xl
    mr komt nie van snyden..
    grotendeels van dak gevalle ben xl en stuff xl
    1 mr vn snyden << heb 1 x gedaan toen wask zo kwaad en zo verdrietig.. die sit midden op myn arm xl aan de binnenkant dan mr alsk myn arm kantel sie je het meteen xl xl

    Owh das wel erg dat de meeste vn gwn te vallen zijn :o
    En eigenlijk ok ergf dat je die enee meteen ziet al s je je arm draait:o
    In de zomer valt dat nog eens zo hard op als alles bruin wordt ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Owh das wel erg dat de meeste vn gwn te vallen zijn :o
    En eigenlijk ok ergf dat je die enee meteen ziet al s je je arm draait:o
    In de zomer valt dat nog eens zo hard op als alles bruin wordt ._.


    idd xl
    ik ben heel erg onhandig en behoorlyk jongensachtig x3 dus drom soveel littekens x3
    ik zal ze wel is gaan telle x3


    We can only learn to love by loving.

    stuk of 20..
    met die grote op myn rug meegeteld..


    We can only learn to love by loving.


    idd sijn er veel xl
    mr komt nie van snyden..
    grotendeels van dak gevalle ben xl en stuff xl
    1 mr vn snyden << heb 1 x gedaan toen wask zo kwaad en zo verdrietig.. die sit midden op myn arm xl aan de binnenkant dan mr alsk myn arm kantel sie je het meteen xl xl


    =) zoow jij bent wel vaak gevallen, en oh, ik zie dat je je littekens gaat tellen? =) ik zit momenteel rond de 20. maar dat is grotendeels ook van vallen xD dr zijn maar 6 of.. ff tellen, 7 van snijden =)


    You move me ......... Kurt

    ja heb ik gisternen ook gezien en ik vind het best zielig, okay ze hebben probelemen,maar dat kan je ook anders oplossen x


    And all the girls in the front row scream your name.

    stuk of 20..
    met die grote op myn rug meegeteld..

    20?? ^^ toeval =)


    You move me ......... Kurt

    (...)

    =) zoow jij bent wel vaak gevallen, en oh, ik zie dat je je littekens gaat tellen? =) ik zit momenteel rond de 20. maar dat is grotendeels ook van vallen xD dr zijn maar 6 of.. ff tellen, 7 van snijden =)


    O_o ik ook rond de 20..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    20?? ^^ toeval =)

    o_O idd .. x3

    O_o ik ga strx bill haar make met myn vriendin x3 whoehoe << ga sorge da se blyft slape x3x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o ik ook rond de 20..

    zoals ik al zei xD toeval.. bestaat niet maar goed =) ik ga geen middeleeuwse uitspraken meer doen xD


    You move me ......... Kurt

    (...)

    idd xl
    ik ben heel erg onhandig en behoorlyk jongensachtig x3 dus drom soveel littekens x3
    ik zal ze wel is gaan telle x3

    Nja ik ben ok erg onhandi xD
    maar meestal hou ik er geen littekens aan over xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    o_O idd .. x3

    O_o ik ga strx bill haar make met myn vriendin x3 whoehoe << ga sorge da se blyft slape x3x3


    bill haar maken =) sjiek xD veel succes


    You move me ......... Kurt