• Oke mensen wie kijkt hier wel eens True life?..Gisteren ging het over mensjes die in zichzelf snijden..Ik bedoel serieus ze vonden het zo lekker en geruststellend dat ik er gewoon bang van werd..Ze werden behandeld enzo,Zo'n meisje die deed het al een week niet meer En dan gebruikte ze rode vloeistof omdat ze anders het opgeluchte gevoel niet kreeg.hun armen lagen helemaal onder de krasjes enzo.Ze pakte een schaar en sloeg ermee op haar hand.Toen zat er een gat in zegt ze: Wops dat ging perongelijk!Okee je kan het zelf niet helpen,Ik wil niet dat het lullig over komt..,maar ik vind het gewoon eng.En die mensen doen he omdat ze het nodig hebben tegen de pijn,en dan worden ze er blij van:S,like vinden jullie dat niet raar,ze kunnen gewoon neit zonder:O Dat mens werd depressief op haar werk en dan gaat ze snijden:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    EET SMAKELYK x3


    ^^ O_o mr van my sgrikt iedereen x3 en van saskia al helemaal << sij soms behoorlyk vaag x3


    We can only learn to love by loving.

    Bwhahaha ik volg mijn eigen topic niet meer Ö xD
    '


    hihi handig :D


    You move me ......... Kurt

    Maar mensjes Ik ga ook eten(A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    schrikt iedereen van jou?? dan zijn die mensen niet goed wijs, maar dat konijn van jou is echt cutteee <33 Saskia is het arme slachtoffer die Bill's haar krijgt?


    You move me ......... Kurt

    Smakelijk eteeen THxSunshine!! <33


    You move me ......... Kurt

    eet smakelyk sunshine x3


    ^^ hihi loal x3
    O_o ik weet Bill is sexy x3 x3 hihi

    ^^ Uwhh.. beide x3 gaan we mr kyke wie beter lukt x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    haha ^^ okee, dat kan natuurlijk ook ^^ vaag is dit, van snijden naar Bill, jou en Saskia?? =)


    You move me ......... Kurt

    Jaa idd x3 whaaha x3


    We can only learn to love by loving.

    o.O wtf, jij heb serieus 1798 !! topic/forum berichten geplaats ik zat eerst helemaal niet op het forum xD


    You move me ......... Kurt

    !! tuuuurlijk!! jij bent een van die topleden!! ik dacht al, waar ken ik die naam van!! =) vet, als ik tijd heb, ga ik al je quizzen maken xD
    maar ik moet gaan eten =)
    doeeeii seeyaa xly


    You move me ......... Kurt

    !! tuuuurlijk!! jij bent een van die topleden!! ik dacht al, waar ken ik die naam van!! =) vet, als ik tijd heb, ga ik al je quizzen maken xD
    maar ik moet gaan eten =)
    doeeeii seeyaa xly

    whaha x3 ik trotsheid hebbe daariop O_o enige wak kan in het egt is sgryve xl x3

    eetsee!! x3


    We can only learn to love by loving.

    Nou ik geloof neit dat dat met die schaar per ongeluk was (heb die afklevering al 100 keer gezien) Bij mij zie je nooooooooooooit bloed!!

    xx

    Ik heb da ook gezien, en ik moest dus echt overgeven, toen ik die rode vloeistof zag, want ik dacht eerst dat het echt bloed was XD

    (...)
    whaha x3 ik trotsheid hebbe daariop O_o enige wak kan in het egt is sgryve xl x3

    eetsee!! x3


    hhaha xD heb ik dus ook, ik kan NIKS behalve schrijven en zingen xD erg eah =)


    You move me ......... Kurt

    Nou ik geloof neit dat dat met die schaar per ongeluk was (heb die afklevering al 100 keer gezien) Bij mij zie je nooooooooooooit bloed!!

    xx



    waarom ben ik de enige die die aflevering niet heeft gezien?


    You move me ......... Kurt