• * Mag jij met je lief samen slapen
    * & mag je huisdier ook bij je slapen; hond, poes..


    Bij mij; mijn lief niet maar mijn poes wel (':

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 12:47 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb geen lief en ook geen huisdieren, dus nee. x'D


    .

    lol xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb geen lief en mijn katten mogen dat niet, want dan gaan ze op m'n hoofd liggen, hahaha.


    Smiling but close to tears.

    Heb geen huisdier en mag tot m'n 18e niet met een mannelijk persoon slapen. Want na m'n 18e moet ik het zelf weten, dat is mijn verantwoordelijkheid.
    Uitzondering hierop was de stedenreis naar Londen en kamp, een paar jaar terug. Daar had ik niet echt de keus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, maar ik heb ook geen lief & nee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen lief, maar anders had dat niet gemogen. Hij mag wel komen, maar niet op dezelfde kamer.
    Huisdieren heb ik ook niet, maar die hadden dat anders sowieso niet gemogen omdat ik allergisch ben.


    everything, in time

    Ja en ja. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb geen lief voor het moment en met mijn poezen wil ik niet slapen, eigenlijk. ><


    Tanya is de beste.

    Mijn dieren zitten niet in huis en ik zou het ook niet afkunnen moesten ze bij mij liggen in mijn bed. En ik mag nog niet bij mijn vriend blijven slapen, jammer genoeg. Ik hoop dat het snel gaat veranderen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alleen als mijn relatie serieus is, en mijn ouders de jongen vertrouwen. Dieren niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn hond wel maar heb geen vriendje die bij me mag slapen :Y).
    Het zou in het begin van de relatie waarschijnlijk niet mogen maar zodra het al lang duurt dan waarschijnlijk wel.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb allebei geen. En als ik een vriend zou hebben, zou hij zich heel goed moeten vasthouden in mijn bed, anders gooi ik hem er ooit nog eens uit. xD

    Lang leven mijn kleine eenpersoonsbed. _O_


    Think before you act.

    Dat over dat vriendje weet ik eigenlijk niet, maar mijn kat mag nu en dan wel bij mij slapen (cat)


    -

    Mijn vriend mag wel bij me blijven slapen, maar dan op een andere kamer. En mijn katten mogen alleen in mijn kamer als ik ziek ben, niet wanneer ik slaap.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ehm, ik denk het wel. Heb het er eigenlijk nog nooit met mijn ouders over gehad omdat ik geen bojfrend heb. :Y)
    En onze hond kan niet goed traplopen en kan daarom alleen maar bij mij slapen, maar dat vind ik een beetje onfris :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.