• * Mag jij met je lief samen slapen
    * & mag je huisdier ook bij je slapen; hond, poes..


    Bij mij; mijn lief niet maar mijn poes wel (':

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 12:47 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mijn hamster lag altijd bij me in bed, lastig zo'n nachtdier. En ik weet zeker dat er geen enkele jongen maar een voet over mijn drempel heen mag zetten. Dus dat is ook wel duidelijk dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik mag niet met mijn vriend samen slapen, en met m'n hond zou ik wel mogen, maar die gaat altijd bij m'n moeder liggen (:

    Geen lief xD
    Maar m'n hond slaapt bij me.


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

    Mijn vriendje (als ik er eentje had) zou niet bij me mogen slapen en mijn hond mag ook niet bij me in bed (dat is iets hygiënischer)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb geen lief maar mijn hond mag overal slapen, dus ook bij mij in bed _O_

    Marilena schreef:
    Ik heb geen lief en ook geen huisdieren, dus nee. x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik heb geen lief maar anders zou het niet mogen [:
    mijn kat mag wel bij mij slapen (:


    There's nothing like us.

    Geen idee. Nooit over gehad eigenlijk maar ik heb zo'n idee van niet. Mijn vader is echt té overbezorgd! Mijn hondje slaapt sowieso altijd bij me (:


    Bill Kaulitz (LL)

    Scrubs schreef:
    Ik heb geen lief en mijn katten mogen dat niet, want dan gaan ze op m'n hoofd liggen, hahaha.


    Same hier alleen heb ik dan maar een kitten


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb een hoogslaper en daarbij mocht onze hond niet boven komen, dus dat niet. En ik heb atm geen vriendje, maar op kampen eindigen we toch altijd wel met jongens in de tent. Niet dat dat de bedoeling is, maar je kent het, overlopen enzo. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Marilena schreef:
    Ik heb geen lief en ook geen huisdieren, dus nee. x'D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik heb geen vriendje maar zou vast wel mogen van mijn ouders zolang ik wel kleren aan hou haha ;'3
    En altijd als mijn broer blijft slapen en de hond mee neemt slaapt die op mn buik, naast me of houdt gezellig mijn voeten warm :'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik mag niet met een jongen slapen, behalve op slaapfeesten waar jongens én meiden zijn.
    Ik denk wel dat het mag als ik al heel lang een relatie met die jongen zou hebben, maar dat we dan wel de kleren aan moeten houden.

    Huisdieren hebben wij niet, dus dat weet ik niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb geen vriendje en dan nog vind ik er nog een beetje jong voor

    Mijn kat slaapt bij omdat die anders de hele tijd aan de deur krabt

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 18:30 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb geen huisdier, maar mijn (ondertussen ex-) vriendje mocht wel bij me slapen. Voorts vraag ik gewoon geen toestemming. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "