• * Mag jij met je lief samen slapen
    * & mag je huisdier ook bij je slapen; hond, poes..


    Bij mij; mijn lief niet maar mijn poes wel (':

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 12:47 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik heb geen lief., maar ik mocht in iedergefal niet bij me Cruse slapen.
    en bij me moeder mogen mijn katen wel bij me slapen maar bij me pa niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mijn lief niet en mijn kat niet want die maakt mij net dat kleine beetje te vroeg wakker (lees ongeveer rond 4 uur 's nachts)


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb geen huisdier en ik heb het idee dat mijn ouders me naar een klooster sturen als ik vraag of mijn - toekomstige - vriendje bij me mag slapen. Nah, geintje. Ik denk niet dat ze erg enthousiast zullen zijn.


    History is not hatred.

    nee en ja


    Stop holding me under and let me breathe.

    Marilena schreef:
    Ik heb geen lief en ook geen huisdieren, dus nee. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vriendje: dat ligt eraan hoe dat vriendje is.
    Huisdieren: Nee. (En dat wil ik ook niet want als mijn hond op mijn kamer komt wordt ik of helemaal onder gekwijld of geplet. x'D)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    kheb geen lief en mijn poes mag wel bij me slapen maar ik wil het niey hij gaat namelijk om 4 uur''sochtend spelenxD


    love is in the air... but i can't fly

    Ik heb geen lief, maar weet wel dat als ik er één had, die -waarschijnlijk- niet zou mogen blijven slapen. En mijn kat mag ook niet bij mij in bed.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mijn lief wel,
    en k wil niet met mijn huisdier slapen.
    mijn hond snurkt.
    mijn lief niet :D


    Your Butt is Mine!

    Ik heb geen lief, en mijn konijn mag niet bij me liggen want dan poept hij mijn bed onder/piest. En hij verhaart altijd heel erg dus dan zou ik 's morgens behaard wakker worden. En hij slaapt zowieso al buiten dus dat zou hij niet gewend zijn. xD

    Mijn lief? Als ik er een heb: als ik de pil pak (dat ik no way never durf vragen), als ik er al lang genoeg mee samen ben, MISSCHIEN na 5 jaar..
    Mijn kat? Nee, die moet beneden blijven. En die komt, als hij boven is, bijna nooti op mijn kaper..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nee en nee :'D maar eerlijk gezegd wil ik men hond niet in me bed , die zou er toch maar uit vallen :'D men vriendje mag niet blijven slapen ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn lief sliep al naast me na een aantal dagen. Kuch.
    En mijn huisdier mag altijd bij me komen slapen =D Als ze maar niet op me gaat liggen, ze is best wel zwaar namelijk 8D (+/- 45 kilogrammen)


    Life is hard and then we die

    Ja, als het een chick is. En nee. -_-


    You move me ......... Kurt