Ik heb geen vriend, dus weet niet of dat zou mogen ofzo. Onze kat gaat soms wel eens bij me liggen 's avonds, maar voor ik ga slapen stuur ik die altijd naar beneden.
Ik heb geen lief en ik denk ook niet dat het zou mogen. Mijn kat komt soms wel bij me slapen al mag het niet, maar ik laat hem toch lekker bij me liggen :')
Ik heb geen vriend, maar als ik die zou hebben dan mag hij bij mij op mijn kamer, in mijn bed slapen samen met mij ^^. En mijn honden mogen niet eens naar boven dus die mogen ook niet in mijn bed xd
Mijn ouders willen het niet hebben aangezien ze christelijk zijn en willen dat het pas na het huwelijk komt (ookal maak je ze duidelijk dat het niet gebeurd) maar toch slaap ik soms wel met een jongen vooral met mijn 18th b'day sliep ik met een jongen in hun bed en dat weet me mam maar die vond het achteraf alleen maar grappig :') vage ouders
En mijn kat wil ik niet op mijn kamer hebben want dan slaap ik niet! (:
heb geen lief,
maar m'n katten mogen niet bij me slapen, maar 's morgens wanneer ik wakker word, springen ze wel even op m'n bed ... omdat ze eten willen
Ik geloof dat ik wacht tot mijn ouders hem ietsje beter kennen voordat ik dat vraag, maar ik denk dat het dan ook wel mag.
Mijn hond moet wel gewoon beneden slapen, anders zit alles onder de haren.